Hij lijkt hier inderdaad beetje grijs,maar in het echt is er geen twijfel mogelijk over de kleur.Hij is echt mooi rosé.
Had vorige maand hele duidlike indroger en echt roze binnen de tijd werd gewoon ongesteld en geen vmk want ik heb bloed laten prikken
Ervaringsdeskundige gezocht: 2 september mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie geweest echter laatste pil strip ziek geweest en 2x een doorbraak bloeding gehad nu voelde ik me gewoon raar heb maagzuur spierpijn in mijn ribben en rommelende darmen als ik uit ga van mijn laatste menstruatie kan dit nooit wat zijn maar misschien Door de pil heen toch een eitje gehad? Normaal blijft kv echt om wit bij mij zie nu toch iets vaags wat zeggen jullie? Was erg lastig om op foto te krijgen in het echt wel roze van kleur .. Misschien word hij zo nog duidelijker? Foto is na ong 4 min gemaakt omdat ik dacht dat ik spoken zag
Ik durf niet meer te kijken haha als dit iets is weet ik ook niet hoever ik ben denk dat ik gezien de vaagheid op 3 weken zit dan want ik zit pas op dag 14 van mijn cyclus nu .. mja gezien mijn klachten ging ik toch twijfelen 2.5 jaar geleden bleven die kv testen altijd wit weet niet hoe dat nu is met die testen?
Mamavd hij is ook heel vaag hoor weet zelf ook niet wat ik er van moet denken zal eens kijken hoe hij nu is
Nee hihi ben bang voor zulke vage testjes al hoewel ik ook wel graag duidelijkheid wil probeer het Tot zaterdag uit te stellen.. Neem aan mocht het iets zijn dat hij dan toch wel duidelijker moet zijn..