Ja ik ben nog veeeel te vroeg... Ik zag het streepje na 10 minuten. Denk dat ik over n paar dagen een kruidvat testje doe.
Dit was ook een kruidvat 2 voor 5 test denk ik toch? Ik lees steeds vaker dat deze test, veel later dan aangegeven staat op de verpakking, de uitslag geeft. Zo spannend hè! Hopelijk heb je van de week een wat duidelijkere test in handen!
Ovulatietest twee weken (okee, 13 dagen) na curretage. Erg hoog dus ik heb ook maar even een zwangerschapstest gedaan om te zien of de ovtest niet reageerde op overgebleven HCG. Gister zw. test nog licht positief, vandaag niks meer. Goed teken toch? (nog wel ff wachten met klussen hoor, lichaam kan nog wel wat rust gebruiken na operatie, maar het zou mooi zijn als mijn cyclus weer snel 'normaal' wordt)
Hmmm vanochtend (2e urine) ovulatietest bijna positief, nu net (paar uur niet gedronken) een stukje lichter, had eigenlijk een knaller verwacht... Of zou mijn piek vannacht geweest zijn dat ik net het staartje ervan heb meegepakt?
Getest op DPO 16, ehm... hier kan ik volgens mij niet meer omheen, toch? (al dringt het nog niet echt tot me door) Als het morgen nog goed is, dan maar ff een clearblue doen Fotos zijn wel weer minder van kwaliteit, zie ik wel. Streepjes zijn in het echt donkerder.
Ik heb echt geen idee bij mij doet ie ook niet knallen bij een standaard cyclus van 29/30 dagen verwachtte ik m toch uiterlijk vandaag... Heel vreemd, dit is mijn foto, onderste is van net