Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 27

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Alle nieuwe zwangere dames,van harte gefeliciteerd!

2. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

In het echt was ie nog beter zichtbaarder en zijn even donker. Ein-de-lijk pfff.
    Ja wat zal dat zijn telkens zo op en aflopen?

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Als ik het goed begrepen heb ben je al wat ouder toch? Het kan te maken hebben met de overgang, dan schommelt je lh ook, en met name in de begin fase van de overgang. Omdat je dan vaak ook wat onregelmatiger menstrueert betekend dit ook dat je een onregelmatigere cyclus hebt. Waarschijnlijk loopt jou lh steeds op en neemt hij af omdat je wel rijpende follikels hebt maar de eitjes niet daadwerkelijk springen. Mocht dit zo blijven andere maanden dat je ovu testen zo wisselend blijven dan zou ik toch naar de huisarts gaan en kijken of je geholpen kan woorden met juiste hormonen. Succes

4. Zograagnog1

hihihi in de overgang, de gemiddelde vrouw is 51 als ze in de overgang komt toch? ik ben 41 jaar? En ik heb zitten denken misschien is het wel door dat half jaar prikpil en erna 2 maanden de gewone pil heb gehad... misschien nog wat door de war?

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Dat zou ook kunnen hormonaal disbalans, maar er zijn ook zeker vrouwen die rond hun 40 ste al niet meer menstrueren en al in de overgang zitten. Dus daar valt niet om te lachen.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Zelftest Overgang tussen de 35 en 40 ste komen de meeste vrouwen in begin stadium van de overgang

7. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

schommelt het zo iedere maand dan?.. ik heb geen verstand van de overgang en hoop dat k er nog lang niet ben.. zie het bij mn moeder en ziet er niet uit als een pretje al die opvliegers haha..

hoop voor je dat het idd een combi is van de prikpil en gewone pil :).. en dat het volgende maand gewoon niet nodig is om die ellendige dingen te gebruiken.. enkel en alleen nog een zw test!!

8. Zograagnog1

Ja, ik lachte om mezelf omdat ik daar ook totaal niet aan had gedacht, de overgang. Nee, denk dat het het idd met disbalans hormoniale toestanden eerder komt. Maar goed, ik heb voor nu mijn positieve test gehad en daar ben ik blij mee. Nu kijken voor of het gelukt is om zwanger te worden. Trouwens in de overgang is of lijkt mij niet zo erg hoor by the way hoort er allemaal bij maar ik hoop nog op een wondertje !

9. Zograagnog1

Nou Sanne, ik ben me van geen schommeling elke maand bewust. Of het moet nog komen?
    Hebben nog wel denkkkkkkkk 20 van die testen. Ga ze anders wel opmaken als het niet gelukt is deze maand maar daarna koop ik ze niet meer, was me veel stress. bah bah

10. Zograagnog1

Oja en van opvliegers geen last, tenzij dat ik zwanger ben ;)

11. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    hahah idd die dingen geven veel stress.. heb ze 1 maand gebruikt en nu alleen maar temp bij houden haha gaat me wat makkelijker af en is minder stress vol gelukkig..

haha laten we dan maar hopen dat als je ze krijgt ze van een zwangerschap zijn!

12. Zograagnog1

Ik hou nu ook temp bij maar ik denk te laat, heb net bij tempkaartjes gezet kijken of iemand wat kan zeggen erover.
    Maar ik krijg echt opvliegers als ik zwanger ben, maar heb ze nu nog niet hihihi.

13. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

laten we het hopen!.. zal voor je duimen.. zo als je ziet heb ik de komende 4 maanden kans hahah.. dat worden heel veel kaarsjes branden!

14. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ff showen hoor, vooralsnog ben ik blij

Bijgevoegde bestanden:

15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Pipo nogmaals gefeliciteerd zit een mooie stijging in!

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dank je wel.Ja,ik ben nu best wel blij,al weet ik heel goed,uit ondervinding,wat er allemaal nog mis kan gaan.Ik heb al meerdere miskramen gehad,en ben twee kindjes verloren.Dus echt geen leek meer op dit gebied.We duimen op een goede afloop.

17. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Na toch wat onzekerheid vanmorgen nog een rest gedaan die ik hier nog had liggen! Nu begint het toch wel door te dringen! Morgen mijn Nod, dus nog een paar daagjes spannend en dan voorzichtig beginnen met genieten en de vk gaan bellen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,8 KB
      Weergaven:
      3
  18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Mooi:D

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Zit helemaal goed hoor;) gefeliciteerd !

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd Mojo!

Deel Deze Pagina