Ik ga voor je duimen! Als je nu morgen een knaller zou hebben kun je nét te laat zijn, anders haal je het wel. Want na het springen kan een ei nog 24 uur bevrucht worden meen ik. En met een knaller duurt het tot 48 uur tot je ei daadwerkelijk springt... Wordt snel actie ondernemen misschien
dat loopt mooi op jezzebel. Ik heb vanmorgen (13 dpo) nog weer een testje gedaan om te kijken of het streepje oploopt. Nou dat is wel duidelijk het geval! Morgen of overmorgen ga ik de digitale met wekenindicator doen! Daarna heb ik alleen nog 2 digitale testen (zonder wekenindicator). Ik kan dus niet meer testen of de streepjes nog verder oplopen. Moet ik nog testen bijkopen of is dat mezelf ook alleen maar stress bezorgen en moet ik maar gewoon gaan genieten na donderdag? Aan de ene kant lijkt het me wel mooi om de streepjes op te zien lopen, maar als ze een dagje niet genoeg oplopen misschien meteen stress? Is het nodig om dat te doen?
@ woman1988, ik zag zelf oplopende streepjes tot 13dpo... 14 en 15 leken echt exact hetzelfde...dus maar gestopt met testen....Toen 5 dagen later nog een test tegen aangegooid (op die dag ging het vorige keer mis) en VETTE knaller! Dikker dan controlelijn! Het loont dus wel om ff te stoppen met testen en het te laten gebeuren..
Dat zijn ovu testjes? Die van 21 is het duidelijkst denk ik... @guppy dat moest geluk brengen die datum
@jolna ja is ovulatie ... ik vind ze ook mooi donker worden maar ze kunnen nog donkerder heb ik et idee Voel me nu ook ziek en weet nou niet of dit met mijn ovulatie te maken heeft of niet
Deze zwangerschapstest heb ik vanmorgen gedaan drie dagen voor mijn nod. Tenminste dat denk ik, mijn spiraal is verwijderd op 12 september, en het is nu dus eigenlijk heel onduidelijk waneer mijn ongi precies moet doorbreken, maar volgens mijn berekening met een cyclus van 33 dagen, en mijn ei om en nabij de 13e is het over drie dagen mijn nod. Bij deze mijn testje.. het is een heel licht roze streepje, maar ik zie hem. Het tweede streepje verscheen binnen 5 minuten, maar ik moest de test wel open maken om deze duidelijker op de foto te krijgen. Ik heb de foto wel bewerkt met paint om het duidelijker te maken. Zien jullie het tweede streepje ook?
Hier nogmaals een foto van dezelfde test, alleen dan met het kapje erop. In het echt is het test streepje roze van kleur. Kreeg het moeilijk op een scherpe foto.
Ik vind het erg onduidelijke testen. Ze lopen wel op maar volgens mij is de laatste nog niet donkerder dan de controlestreep. Maar hij komt er zeker aan!
@ukkie85 ja ik had ook het idee dat ie donkerder kan test vanavond weer ...duurt zo lang om me ei te vinden
Jolina, ik hoop het ook! Vandaag heb ik weer twee keer getest en de laatste test geeft twee bijna gelijke streepjes. Hij kan nog iets donkerder misschien? Maar donderdag kunnen we er nog gewoon voor gaan!