ja ik dacht altijd dat mijn ei sprong veel eerder was. Niet dus hebben we al die maanden verkeerd geoefend om de dag klussen zou nu goed zijn toch dames?
I think it's that time of month again Wat denken jullie? Dansje doen vanavond? Hopelijk kunne jullie em openen want het lukt me weer niet om hem meteen bij men bericht te plaatsen Grtjs Katrien
Klopt het dat een ovulatietest positief uit kan slaan bij een zwangerschap? Had dit ergens gelezen en wilde het proberen. Net met middag urine getest en ruim binnen de 5 minuten een een mooie dikke roze streep. Vandaag was mijn nod, geen ongi, maar wel sinds een kleine week zwangerschapskwaaltjes. Morgen een zwangerschapstestje doen ben benieuwd. Bij mijn eerste teste ik pas een week overtijd positief met urine wel eerder met bloed. Wat denken jullie ervan? Hier de ovulatietest:
Ik ben voor het eerst begonnen met ovulatietesten van de action en vandaag was dit het donkerst kan die nog donkerder en zijn ze betrouwbaar? Had gister wel last van slijm (langdradig) sorry voor de details.,,, hihihihoe plaats ik een foto?
Was moeilijk op de fotobte krijgen. Ik heb m gezien in het echt en hij is echt roze Vriendinnetje en ik samen zwanger
als je ove test knal positief is op nod dan kan het ja.. je kunt ook kv test doen dan weet je t zeker