Als ik gisteren rond 22:00 heb geklust ben ik dan goed op tijd vandaag kunnen we niet klussen is dat erg?
Dacht dat ovulatietesten niet zouden werken bij mij... Zo gaaf om te zien dat mijn lijf doet wat het moet doen zonder tussenkomst van witte jassen. Nu ook nog goede afloop.
Hier is ie gisteravond gesprongen. Vanmiddag nog testje gedaan maar die knalt al veel minder dan de afgelopen 2 testjes. Vanmorgen geklust maar niet in een door de zwaartekracht geholpen positie om het zo maar te zeggen Vnv kunnen we niks doen want we hebben logeetjes over dus ga het morgen super gezelli maken Alle nieuwe zwangeren: Proficiat!! Ik hoop jullie snel te kunnen vervoegen!!
Bekijk bijlage 420070 Eitje gevonden en netjes op dag 15. Blij dat ik gewoon een normale cyclus heb van 28 dagen! Alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
even een vraag...gister positieve ovulatietest van Action en ZK. Onderste zijn van vandaag. Is die van ZK nou nog steeds positief? Ik zeg zelf van niet. Heeft het zin om vandaag nog gemeenschap te hebben? (ok kan nooit kwaad en we hebben het leuk ) Edit: op de foto nu zie ik ze toch duidelijk aflopen.
hoihoi je ei sprint dus binnen 24-48 uur kan dus zijn dat hij pas op dag 17 springt en je een cyclus van 30 dagen hebt.