Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 27

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Werveltje:

Oei die is wel errug licht! Zo over een paar dagen nog eens testen, want deze valt nog niet positief te noemen! Had op 5dpo ook zo'n streepje, wat dus helemaal niet kan,.... Hopelijk is het voor jou goed nieuws!

2. werveltje

werveltje Niet meer actief

Mooi Ruby! je mag zeker blij zijn:)

3. werveltje

Ja ik heb ook liever niet dat ie positief is (zie onderschrift)... maar normaal zie ik dus helemaal niks en nu zie ik toch iets op dat testje.
    Ik weet niet precies wanneer NOD is, juist deze ronde doet mijn cyclus raar. Ik ben waarschijnlijk wat vroeg, dus zou goed kunnen dat ie zo licht is.

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Sorry, had ik niet gezien!!

5. werveltje

Maakt niet uit... ik zit dus beetje te wachten tot ik ongesteld word, heb deze maand late eisprong. Echter heb ik een week na de eisprong echt ziekelijke buikpijn gehad, nog nooit eerder gehad. Ook lijken mijn borsten groter. Reden genoeg om een testje te doen. We hebben er eigenlijk heel goed op gelet om niet zwanger te worden deze ronde, aangezien we met de spuiten gaan beginnen. Toch maakt dit testje me lichtelijk in verwarring:(

Het is heel dubbel... wil heel graag zwanger zijn, maar mijn slijmvlies is net aan de dunne kant waardoor het alle andere keren is misgegaan.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Welke had je van cb...met of zonder wekenindicator ?

Werveltje ik zie m

7. werveltje

Thanks voor kijken. Twijfel zelf nog steeds of het wel streepje is... Hij lijkt wel roze te zijn....Pffff lastig

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik zie m ook hoor, en dat je m op de foto krijgt zegt ook wel wat ;) ik duim voor je!

9. werveltje

Haha maar je moet goed kijken. Nu hij helemaal is opgedroogd is het ook lastig te zien. Ik ga gewoon uit van een indroogstreep;)

10. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Zien jullie iets?

11. Mariska1985

Mariska1985 Fanatiek lid

7 jan 2014
    3.156
    233
    63
    NULL
    NULL
    Ja, maar de streep lijkt wel een beetje schuin?
    Kan ook aan mij liggen hoor, ik weet niet of de anderen iets zien?

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Tja... Ovu test nog steeds niet posi maar wel weer een streep op de kv... Word er moedeloos van!

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is ook lastig.... Maar als je zwanger zou zijn snel contact opnemen, je zal toch ook nu iets kunnen slikken voor je slijmvlies of niet?

Bij de rest van de testjes zie ik niks...

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie zeker wat! Spannend! Over 2 dagen zal ie vast al wat duidelijker zijn!

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sorry ik kan hier echt geen streep in ontdekken (ligt vast aan mijn laptop). Hopelijk snel duidelijker.

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zie wel een streepje op je kv test. Heb je ook een foto van je ovutesten?

17. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Lovemykids kan je een foto maken zonder hoesje... en onbewerkt? Wat ik nu denk te zien is idd een beetje schuin en op de verkeerde plaats... maar kan t erg slecht zien zo...
    Ik zie m shart!! Raar!

18. Lovemykids4

Zal het doorgeven aan mijn zusje.

hoop dat ze de kruidvat testen gaat doen 2 voor 5.

Ikzelf test negatief ondanks dat ik alweer bijna op de helft ben. (18,2 weken nu)

19. Lovemykids4

De test is van mijn zusje.

ikzelf test nu ik bijna op de helft ben in mijn zwangerschap niet meer positief.

Zal eens vragen of ze duidelijkere foto's kan sturen.
    onbewerkt is hij zo.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Vanochtend heb ik geen foto gemaakt die was beduidend lichter, en van ander merk. Had deze maand met action getest en had net sensitest ovu testen binnen die wilde ik volgende maand gebruiken, dus vanochtend sensitest gedaan maar die was nega. Foto's van action staan een of twee pagina's terug.

Deel Deze Pagina