Hoi meiden, We proberen niet direct zwanger te worden, maar hadden een kapot condoom. Dat was dag 6 van een cyclus van 25 dagen. Nu heb ik het geluk heel snel zwanger te raken. Zaterdag moet ik pas ongesteld worden, maar ik kon me niet meer beheersen. Geen idee of het op de foto te zien is... In het echie lijkt het een indrooglijntje of een voorgedrukt streepje. Zo licht. Wat een spanning zeg!
Dames ik heb een vraagje voor jullie. Ik weet dat het hier niet thuishoort, maar hier zitten altijd veel meiden op (en ik zou het graag NU weten), dus stel ik hem toch maar Weten jullie van welke dag je moet beginnen tellen (de 14 dagen na je ovulatie die je moet bijtellen) om je NOD te berekenen? Ik bedoel: moet je de dag van je eisprong meetellen, of begin je te tellen de dag nà je eisprong? Ik schat dat mijn eisprong vandaag is, maandag 6 oktober dus (had zaterdagavavond positieve ovulatietest). Is mijn NOD dan zondag 19 oktober of maandag 20 oktober? Alvast bedankt!
Redhead ik zie niets. Nelllie ik tel altijd precies 2 weken erbij op, dus maandag 2 weken verder. Babylove heel licht zie ik m. Ben echt benieuwd of ie over n paar dagen er staat of dat t een indroger is
@babylove en redhaed ik zie beide niets op.. @bo ik zie m wel maar vind deze testen niet betrouwbaar. Enne ik testte ook op 7dpo positief deze keer dus het kan zeker wel. Alleen zou ik ff een andere test doen.
Even me rijtje showen hihi .. boven is van zaterdag 2e zondag ochtend 3e zondag avond 4e van vanmiddag donderdag is mijn 9 is mijn NOD
Zoon streepje had ik vorige maand ook en werd gewoon ongesteld... Hoop voor jou dat het anders uitpakt meid!