Nouuuuuu ik snap er niks meer van. Nu staat er dus helemaal geen teststreep meer. En dat na die test van gisterenavond
Amper op de foto te krijgen zo licht. Nou ik stop hoor. Denk niet dat ik het nog een x na gisterenavond zo donker krijg
Vandaag ben je dan 7 of 6 dpo. Echt VEEL te vroeg om te testen. Zeker wachten tot minstens 10dpo en liever nog langer.
hCG kan NIET schommelen. Het enige wat kan is dat de concentratie van je urine anders is. Maar HCG stijgt (in een goede zwangerschap verdubbelt het ± elke 48-72u) of HCG stijgt niet (en dat is slecht nieuws). Maar schommelen bestaat niet.
Beste GSSDJ, hoe ver zou je nu zijn? En deze test is dus lichter dan gisteren, maar wel onder dezelfde condities gedaan? (zelfde merk test, zelfde concentratie urine)
Dag 24 vandaag en voor de rest gewoon elke keer hetzelfde getest. Zelfde tijd, zelfde test etc. Test vanaf dag 18 en vorige week donderdag werd ie vrij donker en toen weer lichter en nu weer hetzelfde. Vrij donker en nu amper. Volgende keer maar sensitest denk want met deze vindt ik em niet
Nu 12 dpo, snachts na flink wat koffie toch nog een test gedaan. Kan het nauwelijks geloven, voel en merk niets... Nu maar hopen dat dit wondertje blijft zitten en de krampen in mijn buik niets geks zijn.
Ik heb toen eens geen hcg gehad 2-3 weken lang niet toen pas een positieve test gehad met mijn een na de jongste kind. Dus dat schommelt niet..... ik ga de huisarts maar eens bellen? Want heb ook bloed. En heb beginnende suikerziekte dus moet toch bellen want de pillen voldoen niet mag niet maar moet gaan spuiten (insuline). Moet dus doorgewezen worden naar het ziekenhuis zo wie zo.
Beckje ik zie m weer..... Die krampjes horen er gewoon bij maar ze maken je iedere keer weer net zo onzeker he
Als je eenmaal positief getest hebt dan schommelt het niet nee. Maar ik denk ook dat die kv test niet positief is die je liet zien. Kv 2v5 heeft soms behoorlijk duidelijke indrogers. Als het van zwangerschap was geweest dan had het donkerder geworden nu. En zowiezo denk ik dat je cyclus niet op gang is en je dus ook niet zwanger kan zijn. Sorry.
Hoi Sparky. Ik heb de huisarts gebeld in ieder geval kan er morgenochtend terecht. Ik heb er water bij gedaan voor de indrogers en toen bleef het streepje nog staan. Had gehoord van hier om water bij de test te doen dan zou je geen nepstreepje krijgen of is dat achterhaald? Nu? Ik heb geen testen meer gedaan eigenlijk gisteren niet en vandaag ook niet. Maar goed, hoe dan ook we hebben een kinderwens en er moet bij geholpen geworden dus moet zo wie zo naar de huisarts en leg ik haar gelijk alles uit.
dat is niet helemaal juist hoor dat indrogers verdwijnen als je er water op doet. Ben benieuwd wat de ha zal zeggen!
Heb net een test gedaan en was negatief. En ben zeker benieuwd wat de ha zal zeggen over de bloeding die ik heb al 6 dagen lang waar die vandaan komt of het mijn 1ste natuurlijke menstruatie is.
Waarom zou je perse geholpen moeten worden? Ik denk dat je je lichaam eens met rust moet laten.... Je cyclus is totaal ontstoord door prikpil...pil...geen pil....wel weer een pil.... Ik ben het voor de rest met Sparky eens... Nu weer on topic