Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 27

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank je wel.
    Maar nogmaals de huisarts zelf heeft dit gezegd en niet ik!

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Sorry mennehh maar als ik ff mag inhaken, voor mensen die daadwerkelijk een of zelfs meerdere mk of v.mk hebben gehad is het juist heel vreemd dat iemand dat zomaar roept...

3. Zograagnog1

Jij wordt onterecht boos ik weet niet waar de frustratie vandaan komt maar de huisarts zelfs zei dat de test van kruidvat positief was en dat het vanwege de bloeding die ik heb mis kan zijn gegaan of nog mis kon gaan!
    En dat is dus gebeurd want ze zei ook als die test negatief zou zijn er geen hcg meer of onvoldoende zou zijn.
    Dit vind ik echt heel erg dat je zo reageert.
    Ik ben zelf op 10-10-2005 een kindje verloren dat dood ter wereld kwam overtijd met 1,5 week. Alsof ... ach laat maar zitten ook.
    Bah.

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

Shart ik begrijp wat je zegt en iedereen van vinden, voelen wat hij wilt. Er kan ook bijvoorbeeld een vraag gesteld worden. Dat is toch anders dan oordelen.
    Er zou bv gevraagd kunnen worden waarom zij het gevoel heeft dat het een vroege miskraam is. Dat is dan toch een nette vraag. Zo is hoe ik het bedoel. Gevoel is heel lastig iets he. Meestal zijn het helemaal geen feiten maar perceptie, dat maakt het zo kwetsbaar.

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Lopen mooi op :D

6. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Bedankt voor alle felicitaties!!
    Kan het na 5 jaar gewoon niet geloven...

7. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zograagnog1 ik vroeg het alleen ;) wist niet of er na die tijd dat ik het gezien had (wat al wel even geleden is, qua temp gebeurd is. Dat is ook alweer ruim 2 weken geleden toch? Of vergis ik mij?

8. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    nieuwe zwangere: Proficiat ! geniet ervan dames!

9. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Nana en Kimberly gefeliciteerd meiden!!

10. Zograagnog1

Moet even mijn agenda erbij pakken uit het hoofd weet ik het niet...
    23 augustus ben ik gestopt met de pil en kreeg een onttrekkingsbloeding. Op 12 september begonnen met tempen. 28 september begon ik lichtroze te vloeien maar per 1 oktober werd het ook met rood erbij en vrijdag werd het meer bloed en toen ging ik aan de pil op die vrijdag 3 oktober tot en met 6 oktober omdat we dachten dat het gewoon ongesteldheid was eerste natuurlijke menstruatie zeg maar. Totdat ik 7e dacht laten we de laatste kv test opmaken en is het helemaal klaar. Daar stond een duidelijke streep op, moeilijk op de foto te krijgen maar de dokter vond hem positief. En had het over een vroege miskraam. Ik heb 2 stolseltjes gezien heel klein maar of dat dan het vruchtje is geweest? Heb eerder vroege miskramen gehad van 2x 1 kindje en 1x van een tweeling vorig jaar. Misschien moet het nog komen maar ik geen totaal geen krampen ofzo.

11. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheid! Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je weer begonnen bent met de pil?
    Zou de positieve kv mss gereageerd hebben op je eisprong? Ik ben ook eens met een 'positieve' test bij de ha geweest, de test van de ha was negatief maar hij zei dat mijn test positief was. Bloed laten prikken maar hcg was 0 dus waarom mijn test positief leek weet ik niet, maar een vroege mk was het iig niet.

Ik heb 4x een vroege mk gehad (na een duidelijk positieve, digitale test) maar dat leek gewoon een ongi. Een vruchtje zul je er niet in herkennen, als er dan al een vruchtje zat want vaak ontwikkeld het zich niet eens zo ver.

Wat vreselijk trouwens dat je een doodgeboren kindje hebt gehad, de ergste nachtmerrie :(

Maar je bent zoals ik het begrijp nu gewoon weer aan de pil?

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ben t helemaal met mennehh eens,sommige reageren hier wel erg bot,en trekken sommige dingen naar eigen situaties...we zijn hier om elkaar te helpen,dus ook als iemand er niet helemaal uit komt kunnen we diegene proberen te helpen door gewoon vragen te stellen en andere moet diegene zelf een topic openen want hier zijn we om testjes te beoordelen en niet om elkaar over en weer te beoordelen over persoonlijke situaties! Zo dat moest ik even kwijt :p Nu weer terug naar de testjes!!

13. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Net nog even een testje gedaan ... donderdag was mijn NOD :D:D

hopen op een plakker

onderse is van vanmiddag na 3 minuten genomen

Andere 2 zijn van de 9e ochtend en middag

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wow! Die lopen mooi op,gefeliciteerd!! :D

15. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    Wauw mooi hoor!! gefeliciteerd! geniet ervan

16. Zograagnog1

Ik open wel even een topic bij zwanger worden. Nee blijvend gestopt met de pil.

17. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    Thxx ben ook heel blij met me kadotje .. het is en blijft een wonder

hoop dat hij of zij bij me blijft

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik had ook eens een licht positieve kv 2v5 terwijl bloedtest 0 was. En je hebt ook negatieve testen gehad voordat de spotting begon en ook voordat je aan de pil ging en dus al bloedverlies hebt.
    Het is veel aannemelijker dat dat hele lichte streepje vals was. Helaas gebeurd dit vaker bij de kv 2v5. Zelf heb ik die ook alleen nog maar gebruikt nadat ik een positieve andere test had. Het is niet echt logisch als een test na de eventuele vroege miskraam een positief resultaat geeft als het voor en tijdens het begin vande bloeding negatief is.

Iedereen hier gunt het je van harte. En ik hoop echt dat je heel snel zwanger zult zijn :) Op basis van 1 kv 2v5 test met heel licht streepje (heb de foto's gezien) zou ik persoonlijk alleen niet uitgaan van een vroege miskraam. En dat is alleen een tip he, geen aanval of iets dergelijks. Ik vermoed zelf namelijk op basis van al je berichten dat je cyclus nog niet op gang is. En het zou jammer zijn als je de volgende ronde vasthoudt op een nod op basis van deze cyclus. Het kan alsnog zomaar maanden duren voordat je een eisprong krijgt. En dan krijg je alleen maar meer onzekerheid.

Gaan jullie nu wel verder voor een kindje? Zo ja dan zou ik per direct beginnen met tempen. Elke ochtend voordat je opstaat, als je net wakker bent. En dat bijhouden totaan de volgende bloeding of liever nog een mooie positieve zwangerschapstest.
    En dan goed kijken naar je temp. Een tempdip is geen garantie voor een eisprong of innesteling. De meeste hebben niet eens een innestelingsdip. Je temp moet na je eisprong 0,3 hoger zijn dan je temp gedurende de hele periode voor de eisprong. Zo kan je het beste hoogte krijgen van je cyclus en zonder tempstijging hoef je ook niet te testen want dan weet je zo goed als zeker dat je nog geen eisprong hebt gehad.

Deze ronde heb je even getempt, even ovutesten gebruikt, maar niks heeft een eisprong gevonden. Dat is vooral heel verwarrend voor je.

Succes ermee! Ik duim voor een snelle zwangerschap.

19. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel duidelijk! Gefeliciteerd!

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hij loopt op dus ik durf te zeggen

Gefelicteerd!