goedemorgen allemaal, ik weet het ben aan de vroege kant maar zien jullie wat ik denk te zien alvast bedankt voor het turen
Hallo allemaal, Wij zijn na de geboorte van mijn zoontje (spontane zwangerschap, 2e ronde na stoppen met de pil was ik zwanger!) 11 maanden geleden niet meer begonnen met anticonceptie. Na de eerste paar maanden een beetje voorzichtig geweest te zijn wilden we er wel al snel weer voor gaan. Mijn cyclus was echter zeer onregelmatig. Ik heb 2 maanden borstvoeding gegeven. Mijn cyclus was de ene keer 'maar' 45 dagen maar soms wel tegen de 70. Na een bezoek aan de gynaecoloog/fertiliteitsarts heb ik 10 dagen duphaston geslikt. Op dag 10 brak de bloeding door (na 75 dagen van afwezigheid, het was vrij heftig!) En op dag 3 t/m 7 clomid 50mg geslikt. Bij ons in het ziekenhuis doen ze pas echo's vanaf 150mg dus hou ik mijn cyclus zelf bij aan de hand van ovulatietesten en temperaturen. Wat denken jullie? Dag 16 ovulatie? Ik zit nu op dag 18, rond lunchtijd weer een test! Alvast bedankt!
Dames, wat denken jullie? Ik zie zelf een heel licht streepje, ook zonder echt te turen, maar weet het toch niet zo... Werd duidelijk rond de 5min.
Doe er eens wat druppels water in net zoals je de urine erin doet...blijft de streep staan is het echt wel een positieve test!
Dag 16 lijkt positief dus dag 17-18 je eisprong en dan je eerste tempverhoging zal morgen moeten komen ter bevestiging
Water heb ik gedaan, ook bij testje van gisteren al, streepjes blijven staan... Het zou gewoon ongelooflijk zijn. Gingen eigenlijk volgende cyclus pas starten, één keer geen condoom gebruikt omdat ik dacht elk moment ongesteld te worden en kijk nu...