Dori het kan ook best nog een paar dagen duren he oké hij zit eraan te komen maar dat kan ook nog even duren.
Zwangeren gefeliciteerd. Vandaag ben ik 9 of 10 dpo en ik kon me niet meer inhouden, dus een kv test gedaan. Ik zie op de test een heel licht streepje. Jullie ook? Zo begonnen mijn testen in maart ook, alleen ging het toen helaas met 5 weken mis.
@ dorri, ja ik vroeg het zodat je hem in ieder geval niet hebt kunnen missen, mocht hij te vroeg zijn geweest snap je ik zou wel nu 2x per dag testen en het lekker gezellig maken!! @chichi ik zie niets
Dank jullie wel voor het kijken. Ik test morgenochtend weer en dan kijken of het vage streepje duidelijker wordt.
klopt, ik verwacht hem dus ook pas over een paar dagen.. de 9e als de app en internet cyclus berkeningen kloppen en dat was tot nog toe wel het geval.. het kan een dag of wat schelen maar daarvoor hebben we de ovutest zoals Ukkie85 zegt.. ik zal 2 x per dag gaan testen en het vooral gezellig maken met manlief.. dat is sowieso geen straf lfs, Dorri
Dit is toch pas de 2e ronde na het stoppen met de pil? Je cyclus kan dus nog ontregeld zijn. Weet je ook wanneer je eisprong was (ovu testen of tempmethode) want als je dat niet weet, weet je dus ook niet of je al overtijd bent omdat je eisprong dus later is geweest dan het gemiddelde en je dus dan ook later je nod hebt.
Chichi ik zie wel iets maar het lijkt wel grijs.... Dori wilde alleen even aangeven dat het ook langer kan duren met zo'n test... Als je morgen een duidelijkere test hebt weet je wel dat je lh stijgt. Jezzebel idd als je net pas bezig bent kan je cyclus in het begin best wat ontregeld zijn
Wil het hier ook nog even posten, mijn vage ovulatietesten van deze maand. Ik dacht donderdag 31-7 op dag 16 van de cyclus een LH piek te meten maar zondag 3-8 op dag 19 verscheen er ook weer een streep. Bekijk bijlage 410394 De strepen lijken lichter dan in werkelijkheid op de foto. Een zelfde streep had ik in februari op dag 15 toen ik daarna zwanger bleek te zijn.
Ik zie juist iets op de andere testen... Ben even zo vrij geweest om ze in het neg te zetten Sparky.. Nu nog duidelijker worden
Joh je bent de 1e geloof ik die op de kv 2v5 het streepje ziet.. Ja hij staat idd precies daar waar je het in het negatief ook ziet. En in het echt welliswaar heel licht, maar wel roze.
Ik zie alleen een vage schaduwstreep op de zw en kids onderste.. Volgens mij zijn kruidvat + testen alleen betrouwbaar als ze een duidelijke streep hebben. Lichte strepen kreeg ik ook tijdens mijn menstruatie. p.s. gaat het niet wat ver om ze in allerlei soorten bewerkprogramma's up te loaden
Deze foto's zijn niet bewerkt. Vorige keer had ik ook lichte strepen op de kv+ die de dagen erna gewoon opliepen. Pennenstrepen zijn niet betrouwbaar bij die testen, dat zijn dit niet.