@ sparky, Ik bedoelde de negatief.. Op de kruidvat zie ik ze niet, ook geen pennestreep.. @butterfly nova, wat een op en neer gaande testjes ik zou zeggen op basis van hoe donker ze zijn dat de knaller nog moet komen.. maar ok lastig te zeggen omdat je 1 dag niet hebt getest. Test je op hetzelfde moment van de dag met evenveel tijd ervoor niet geplast? Dit kan het ook nog beinvloeden namelijk
Ik heb deze negatief niet geplaatst hoor. En ja dat doe ik wel eens, heb een negatief stand op mijn telefoon.
ik zie ze op beiden oplopen Sparky. ik hoop het voor je! Bij mij liepen ze afgelopen ronde ook op, maar toch ongi, ik hoop voor jou beter nieuws...
Op de kruidvat 2v5 lijkt ik wat te zien! Maar ik heb er zelf niet altijd even positieve ervaringen mee. Helaas heb ik ze wel eens duidelijker gehad en was ik niet zwanger. Ben erg benieuwd hoe ze vrijdag op je NOD zijn. Mijn duimen draaien heel hard!
En Sparky ik zal toch echt je huisarts bellen en algemeen bloedbeeld met hcg laten prikken. Om te kijken wat je lichaam doet bij een eventuele prille zwangerschap. En mocht je hcg negatief zijn in je bloed in het ergste geval dan weet je voor de volgende keer ook welke testen je wel en niet moet hebben. Ben zelf persoonlijk geen fan van z&k.
Ik heb nu lichte maar voor mij goed zichtbare streepjes op cb+, kv+, zwanger en kids en sinds vandaag kv 2v5..
Ik zie ze ook sparky. Alleen die kV 2v5 erg lastig. Die van z&k dan weer wel Hopelijk lopen ze mooi op!
Voor mezelf in het begin wel maar werd gewoon ongesteld Ik probeerde er iedereen van overtuigen dat ik zwanger was en heb daardoor allerlei filters geprobeerd Dat was 1 maand en erna niet weer..
@sparky met die kV + testen zou je 2 voor 5 nu toch een zichtbaarder streepje moeten geven... Ik had soortgelijk streepje op de + maar wel een duidelijker 2 voor 5
Oké ja ik doe het omdat je streepjes dan makkelijker ziet. Er komen niet opeens streepjes tevoorschijn in het neg die er niet waren