Is helemaal niet leuk maar moest toch lachen om hoe je het neerzet ik duim dat ie maar heeeeeeel snel toch positief wordt!
De onderste is van net. Is die positief? Is een ovulatie test Heb de hele avond al last van ongi krampen.
@shart86 ja kan er wel depri om doen maar dan wordt het alleen maar een kwelling ... ik hoop ook op positief ben er klaar voor maar wacht nu wel tot zaterdag met testen ... maar zou zo graag duidelijkheid willen of ongi of positieve test maar mijn lichaam zal wel in de war zijn omdat ik eind mei pas gestopt ben met de pil na 12/13 jaar mijn eerste echte ongi kwam wel stipt op tijd dus daarom is het zo vreemd ...
Ja die dipstick is duidelijk he, en de action niet zo, tenminste die paarse is de action? Nou iig gezellig maken ... Het kan wel zo zijn dat die dipstick errug gevoelig is
Dat weet je alleen als je tempt.....meen ik. Maar al heb je zo'n knaller dat geeft geen 100% garantie op een eisprong, al gebeurt dat zelden volgens mij hoor
Hahah ja je verlult jezelf iedere keer weer Blijf toch lekker weg.... Ik zeg geen aandacht meer geven Verder vindt ik dat we dit topic moeten houden waarvoor het ooooooooit bedoelt was...het beoordelen van testjes zonder discussies. En dan van beide kanten... Soms word ik er een beetje simpel van.
Het was niet mijn bedoeling om aanvallend over te komen. En als iemand zegt, ik zie geen strepen ga ik er ook niet op in. Ik heb wel altijd de behoefte om mijzelf te verdedigen. Ik weet dat dat niet goed over kan komen maar dat zit nou eenmaal in mij. Net als het antwoorden op elke tip of vraag die gesteld wordt. Daar baal ik zelf erg van want nu leg ik elke keer weer alles 100x uit en dat vreet echt energie. Misschien dat ik daarom wat aanvallend overkom, maar ik ben blij met elke beoordeling over de testen. Waar ik dan echt niet tegen kan is mij advieseren bloed te gaan prikken om te kijken of ik wel echt steeds zwanger ben of gewoon altijd licht test. Daar heb ik niks aan want de gyn heeft mijn testen beoordeeld de vorige keer en bevestigde de zwangerschappen en daarnaast test ik alleen streepjes vlak voor en na nod. Na een vmk worden ze gewoon weer negatief. Als ik hier testen laat zien heb ik ook graag dat die testen beoordeeld worden, of die nou positief of negatief beoordeeld worden. Maar mijn vroege miskramen erbij halen vind ik niet fijn. Verder plaats ik dit niet om een discussie te voeren maar om opheldering te geven.
Jazeker! Ze zeggen wel dat het beter is om niet met je eerste plas te testen meestal. Die is wat geconcentreerd...