Hij is idd duidelijk positief (zo duidelijk had ik ze dus nog niet) maar temp is wel gedaald (zelfde waarde als net na ei) en ben vanochtend begon het lichte rode bloedverlies. Heb nog nooit innestelingsbloeding gehad en de temp bleef de andere keren ook hoog (rond 37 en nu 36.7 - voor ei 36.4)
Dat vermoeden heb ik ook een klein beetje. Maar dan had ik vanmorgen eigenlijk ook wel een knaltest willen zien Ik lees ook zoveel over indrooglijntjes, dat maakt mij ook een beetje onzeker.
Ja maar toch wel opvallend dat je precies vandaag dan zo'n test hebt! Ik ben 4x zwanger geweest en heb bij de derde keer een innestelingsbloeding gehad (echt rood/roze) en de laatste keer beetje bruinig verder nooit, dus ja geen enkele zwangerschap is m.i. Hetzelfde.
Ja snap ik, lijkt me dat als je binnen de gestelde aflees tijd al iets ziet verschijnen dat het later geen indroger is, wel dat ie dan donkerder opdroogt. Als je tweede streepje pas na aflees tijd verschijnt dan moet je hem niet vertrouwen en opnieuw testen.
Ik ga het gewoon in de gaten houden. Wacht mij temp morgen af en even aankijken wat het bloedverlies gaat doen. Ik test dan overmorgen wel nog een keer als mijn temp zoals vandaag blijft of hoger wordt. Zakt hij terug naar 36.4 dan weet ik dat het toch fout is.
Ja die ga ik inderdaad zo kopen en die doe ik dan morgenochtend. Ik ben al 8 dagen over mijn nod dus ik vind het zo gek dat alles zo licht is. Als de CB morgen negatief test laat ik bij de HA meteen bloed afnemen.
ziet er goed uit! ik zeg ook zwanger!!.. Wat is jullie ervaring met de testen van zwanger en kids.. ik heb ze besteld maar ken ze eigenlijk niet zo goed haha..
Ik zeg ook zwanger Moekie. Maar of het er goed uitziet durf ik niet te zeggen, ze blijven zo licht. Hopelijk gauw oplopende testen. Oh wacht, ik dacht dat dit 1 test per dag was, maar ik zie toch verschil tussen 8/8 en 10/8, volgens mij donkerder .