Dat weet ik dus niet ik heb op cd12 voor het laatst een ovutest gedaan en die was nog niet positief. Daarna ben ik op vakantie gegaan, dus niet meer getest. Ik ging uit van een NOD op 9/8, omdat ik altijd een korte cyclus heb, op een paar uitzonderingen na. Test op NOD was negatief. Denk dat mijn eisprong wat later is geweest dan normaal, maar wanneer? Geen idee dus...
Leuk dat jullie zo positief zijn Ik heb eerst nog een duidelijkere test nodig voordat ik het geloof, haha
Haha nadesy lief van je Normaal moet je hier erg de fotograaf uithangen zodat anderen de tuurstreepjes kunnen zien en nu zie ik in real life niks en ziet iemand in het topic hem wel!
Hier helaas negatief over jouw test. Ik heb er zelf ook zo een gehad, ook van zwanger en kids. Was echt een roze streepje maar ik werd gewoon ongesteld. Ik hoop voor je dat hij mooi oploopt en dat je een late eisprong hebt gehad. Succes!
Ik ken die vals-positieve streepjes inderdaad ook. Al ziet deze er toch anders uit (die oude testen heb ik bewaard namelijk). Maar goed, zoals ik al zei, eerst een duidelijkere test voordat ik mezelf zwanger ga noemen Thx voor je reactie
Yes! Ik heb nog een test gedaan. Deze is gelijk een stuk donkerder ik plaats beide testen , zodat je het verschil kunt zien.