Help help help! Goede morgen dames, Gisteren 1 dag voor NOD negatief getest, dus heb ik vandaag maar weer een testje gedaan, alleen nu weet ik niet of mij ogen mijn voor de gek houden. Alvast bedankt voor het meekijken.
@ukkie: ja, ik krijg hem echt niet goed op foto. Normaal zou ik hem negatief beschouwen aangezien ik 2 maanden geleden ook zo'n streepje had, alleen ruim na afleestijd en werd 2u later ongesteld Ik weet het dus echt niet en aangezien ik momenteel niet in de mogelijkheid ben om achter een test te gaan word ik stilaan gek!
Misschien een stomme vraag he.. Maar ik las hier dat sommige ovulatie testen gebruiken als zwangerschapstest... Is die ovulatie test dan gevoeliger? Ik heb morgen mijn nod en dacht laat ik dat eens proberen.. Ovulatie test werd licht positief zwangerschapstest nog niet gezien die wa nog niet opgedroogd.. Maar kan dat of is dat onzin zo 1 dag voor je nod?
Helpppp! Hoe betrouwbaar zijn kv2v5 nog? Zie foto's.. Er verscheen echt een lijntje.. Wel een ontzettende tuurstreep..! Denk niet eens dat ie op de foto te zien is. Hij verscheen na de 5 minuten, dwz werd steeds duidelijker.. Maar wel binnen 10 minuten.. Is ook rozig.. Gister had ik ook een tuurstreep die nog tuurder was dan tuur..
Een ovu test kan zeker op HCG reageren maar een lichte streep hoeft niets te zeggen. Sommige hebben LH gedurende hun cyclus in hun bloed en hebben dus de hele maand een lichte streep. Pas als ie knalt is er een grote kans dat je zw test ook knalt dus je moet nog even geduld hebben denk ik. Daarnaast zijn er ook mensen die geen streep hebben op OVU testen maar wel zwanger zijn, dus 100% zeker weet je het niet en kun je dus het beste gewoon een zw test gebruiken.
helaas heeft ml de fotocamera mee dus goede foto kan ik niet maken.. maar de zw test heeft een rozige tuurstreep.. en de ovutest een gewoon licht roze streep... heb nog nooit ovu testen gebruikt dus weet ook niet of ik altijd n lichte streep test... ik las ergens dat na dat je lh piek is geweest je ovu test tot je nod niet positief word.. weet niet of dat onzin is.. sorry voor al mn vragen hoor! wat een geluk dat de kv om de hoek zit hier haha.. snel even lopen dan maar..
ohh spannend. Ben benieuwd wat de kv aangeeft maar een tuurstreep op een zw geeft hoop @lottepot ik zie niets EDIT: ik zie toch een lichte streep.. spannend
Ik lijk wel vaag iets te zien ja! Hoeveel dpo en binnen afleestijd? hier nog eentje van mij uurtje na testen genomen. Vind ik zelf hééééél vaag, maar bon!
Ik vind hem behoorlijk droog al. Ik zou deze test niet als betrouwbaar zien. Heb je nog een test in huis? Dan voor de zekerheid nog 1 doen.