Ik weet mijn cyclus niet omdat ik 4 maand terug ben bevallen. .. heb getest omdat ik wederom zere borsten had en misselijk in de ochtend was.. en dit kwam me wel vaag bekend voor van de vorige keer
Je zal toch wel direct iets moeten zien lijkt mij? Ze kunnen duidelijker worden maar als er na een uur iets staat lijkt me dat eerder negatief.
Oké ik zou een dagje proberen te wachten nu en weer testen dan zal je test duidelijker moeten zijn. Succes!
Het was na 7 min (op de verpakking staat binnen 5 maar tegenwoordig duurt ie best lang). Bij mij kwamen ze ook niet binnen 5 min en cb digital gaf toch echt 1-2 zwanger aan
oei, is dit de kruidvat + test? Heb hier slechte ervaringen mee met zo'n strepen. Heb je nog een andere geprobeerd? kv2v5?
ja is plus test klopt.. 2 voor 5 euro waren op en anders moet ik naar de stad rijden maar daar heb ik geen tijd voor want mn opa en oma kunnen elk moment hier zijn haha.. vanavond maar geen wijntje pakken en dan zie ik morgen vroeg wel of dat er duiveltjes zijn of niet
ja hoop het ook.. heb wel eens vaker van die dunne penstreepjes gehad en dat was gewoon niet goed.. maar deze is net zo breed.. we zien wel.. ik heb ook zwanger en kids gedaan en die is wat lichter maar die ik krijg ik met miin telefoon niet op de foto helaas..