Laatste voor hier. 3w2d, 9 (of heel mss 10) dpo Verschil van 1 dag (gisteren op zonet); loopt goed op.
Ja ik denk het wel Jennifer ze zijn best onduidelijk he de ovu testen van de action... Zeker als ze opdrogen vind dat je dan minder goed kan vergelijken. Maar ik zou ook zeggen 13 en 14 positief, heb je een regelmatige cyclus?
Ja ik vind ze ook onduidelijk! Mijn cyclus is tussen de 31/33 dagen vandaar dat ik even met vraagtekens zat, ik had hem wat later verwacht. Maar aan de andere kant weet ik de lengte van mijn luteale fase niet.
Als ik me niet vergis is deze test al een tijdje geleden gedaan? Ik zie wel een licht streepje/vlekje maar hij is op de foto niet roze iig en vind hem net als eerder behoorlijk licht. Ik vertrouw dit soort streepjes niet.
Sowieso nog even doortesten dan als er geen positieve ovu test meer komt binnen een week zou ik idd deze als lh piek aanhouden.
Damn, vanmorgen nieuwe Action testjes gaan halen, zag ik eigenlijk op de ongebruikte stick dat er sowieso een streepje op te zien is, net waar ik bij m'n vorige test dacht iets te zien verschijnen. Illusie minder dus. Ik moet echt ophouden met op voorhand te beginnen testen en gewoon eerst mijn NOD af te wachten, telkens weer een sprankeltje hoop gevolgd door de zoveelste teleurstelling... Damn... Op naar ronde 12 voor een tweede aapje...
Ja, dat zou kunnen. Maar het kan vanalles zijn...het is iig nog veel te vroeg om daar iets over te roepen...maar...ik geloof niet in vals positief testen...positief is positief, maar wanneer het zo vroeg is, zegt het niks over hoe en óf het zich verder ontwikkeld. Het enige dat je weet is in elk geval dat je lijf het wel doet...in die zin is het alvast goed nieuws... Ik duim voor je dat jouw test morgen donkerder gaat zijn.