@spark das ook onzin hier kv 2 voor 5 en altijd nog negatief geweest als ik niet zwanger was en positief toen ik wel zwanger was.
Misschien is de definitie van een streep ook voor iedereen anders en ligt het daaraan..? Hier ook nooit een streep gehad op kv wanneer ik niet zwanger was..
Hoezo onzin? Omdat jij het niet hebt meegemaakt? Hier strepen op de kv 2v5 die voor mij goed zichtbaar was en de meeste na uploaden hier ook zagen. Toch echt bloedwaarde <0,1. Dus valse streep. En tijdje terug was bij een ander in het nod forum waar ik zat precies hetzelfde. Dus geen onzin.
dat is dan misschien iedereen persoonlijk maar ik heb op de kv 2 voor 5 nog nooit een vals positieve streep gehad nog nooit
Ik heb hier pas een topic met poll over geopend en er hebben veeeel mensen gestemd die allemaal wel eens een vals positieve test hebben gehad. Kv2v5 en z&k dipsticks staken er met kop en schouders bovenuit. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/530298-welke-test-vals-tuur-streepje-gehad.html
Duivels weer weg.. Donderdag avond bij t afvegen licht roze bloed vrijdag locht roze bloed af en toen.. Vanmorgen wat erger en nu is t weer weg.. Snap d'r niks van normaal kan ik om de 2 uur na de wc voor nieuw maandverbandje .... Raar lichaam zeg
Ehhh sorry: onzin? Ik heb afgelopen maand dezelfde ervaring gehad, daarvoor nooit vals posi getest met kv 2v5 en afgelopen maand streepjes die ik niet alleen zag, plus een hcg waarde van 0 gemeten in het bloed.
Ja dat is dus ook mijn grote vraag Action nog nooit vals positief mee getest maar dat is buiten de cb digi echt de enige... Maar daar hebben anderen ook weer slechte ervaring mee dus tja... Denk volgende maand gewoon op NOD een cb digital, duidelijk zwanger of niet zwanger geen getuur geen getut met streepjes en hoop die wellicht ijdel is... Nou hopen dat ik het volhoud tot 13 september
Dames kunnen jullie even meekijken? Ben voor de tweede maand ovu testen aan het gebruiken en ik krijg maar geen positieve testen. Heb nu een duidelijke oploop en afloop van de streep maar dus geen knaller. En ik word er eigenlijk een beetje moedeloos van.... zou mn ei dan gewoon rond de 9e, 10e van de maand zijn geweest? Ik zou hem vokgens de gewone berekeningen vandaag (16) moeten hebben. Ben verder keurig op tijd ongesteld. Cyclus van 33 dagen ongeveer. Dusss wie kan mij uit mn onzekerheid helpen? Begin bijna te denken dat er wat mis is ofzo terwijl dit 'pas' ronde 3 is. Bij de eerste 2 kids in 2 rondes zwanger geraakt.
Shart ik doe echt met je mee deze ronde, pas testen op nod. Ik vertrouw al die testen ook niet meer. Vroeger wist ik dat ik zwanger was als er een tuurstreepje stond, die werden dan elke dag duidelijker en nooit vals. Nu kun je nergens meer op vertrouwen als t heel licht is. Zazou ik vind t ook vaag, er lijkt nog geen positieve test tussen te zitten.