@zazou hier zit idd nog geen positieve test bij nog even doorgaan. Met een normale lf en een cyclus van 33 dagen zou je op dag 19/20 ongeveer je eisprong kunnen hebben dus denk dat hij nog moet komen.
Met de kV 2v5 ook tuurstreepjes gehad en toch ongi, ook met de zw en kids dipstick. Denk idd dat hele lichte tuur de tuur vals posi zijn. Echt duidelijke strepen die oplopen zijn in mijn ogen pas posi.. Wel slecht eigenlijk van de zw testen momenteel
Wat ik niet helemaal begrijp.... Kan het niet zo zijn als iemand een tuur streep heeft dat er iets bezig is in haar lichaam maar dat het tijdens nod dag alsnog 'los' laat of 'mis' gaat? Als ik me niet sterk vergis gaat 50% voor de nod alsnog mis toch? Dat is een behoorlijk groot percentage! En wat me ook opvalt.... Op KV2v5 staat duidelijk na 5 minuten aflezen. Dat kan dan nog wel na 10 minuten ook maar als je na een half uur ergens in de verte een tuur streep ziet dan is de test toch gewoon negatief? Iedereen heeft iets van HCG in haar urine. Dus de test zal dat na een half uur ergens opgespoord hebben waardoor je ergens een tuur streep ziet. Of zie ik het verkeerd? Verder niet om iemand aan te vallen hoor maar zie steeds weer die discussie voorbij komen 😊
Hmm ik ben bang dat die vlieger ook niet opgaat. Deze is echt vals, binnen 5 minuten stond er een streep, die binnen een half uur duidelijk zichtbaar was geen tuurstreepjes. Inmiddels is dat precies 3 weken geleden. Tot op de dag van vandaag geen positieve test meer gehad, waarschijnlijk zelfs geen eisprong ook geen menstruatie. Dus hij moet echt vals zijn. Ik heb hem bewaard ziet er nog steeds zo uit.
heb je er ook water op gedaan die linkse lijkt wat gelig namelijk maar die ziet inderdaad wel vals positief uit wat raar :S
moet wel zeggen heb deze cyclus volgens mij ook vd eerste keer een vals positieve gehad had op de zw test een vaag lijntje met het oog zichtbaar niet op de foto te krijgen water erop gedaan en het streepje bleef zichtbaar dag erna was er niks meer te zien
Ik schrok me kapot gisteravond. Volgens mij is deze duidelijk zat toch? (Sorry het is een beetje donker, maar het was al bijna nacht) Het was eigenlijk niet gepland. Deze test is gedaan op dag 29. Meestal heb ik een cyslus van 32 dagen, maar ik had hele grote borsten (voor mijn doen, hihi) en al een aantal dagen menstruatiekrampen maar er komt niks. Dit in combinatie met ineens een enorme trek in karnemelk met siroop (dat dronk ik als kind, vriendlief moest het voor mij gaan halen hahaa) besloot mij om een test te doen.