Ik kom ook even posten, ook al weet ik wel dat het vrij duidelijk is.. Ben nog in shock! Voor de eerste in de MMM gezeten vanwege PCOS, en nu gewoon 1x niet veilig gedaan op het verkeerde/juiste () moment en nu dit. Ben nu 10 DPO. Met de eerste had ik op 13 DPO pas een licht streepje. Het is een action test overigens en die digitale had ik nog liggen van vorig jaar. Die was heel snel duidelijk. In het echt is het testje met streepje duidelijker hoor.
nieuwe zwangere gefeliciteerd!!.. zit nu pas op dag 3... en vind dat het wachten nu al lang genoeg geduurd heeft eigenlijk hahah
Op de bovenste zie ik wel iets maar de onderste niet.. Haha ja dat is altijd op de foto echt balen.. Want dan zie ie m zelf en dan wil je graag de mening van een ander.. Snap precies wat je bedoeld! Maar op de bovenste zie ik hem! Hopelijk over paar dagen knaller!
De bloedtest was goed! 1 op 5000 is de beste uitslag die je kunt krijgen! Je vk vraagt of je er voor in aanmerking wilt komen en dan kun je ervoor naar het ziekenhuis. Ik ben in Nieuwegein geweest. Waar kom jij vandaan? Fijn dat je goed voelt. Hopelijk blijft het zo Ik voel me ook steeds beter. De moeheid is onder controle en de misselijkheid is weg. Wel vaak nog snel een vieze smaak in mijn mond, maar als dat alles is?
De onderste foto vind ik het duidelijkst.. K denk zelfs te zien dat ze donkerder worden! Spannend meid!
Losse test van vandaag. Op de foto met 2 is in vergelijking met de 1e test. Bovenste daarvan is mijn 1e test, onderste van vandaag.
Ja ik zie wel iets lichts ja op alle twee de foto's! Hopelijk over n paar dagen eentje die van m'n scherm afspringt!! Spannend hoor!
Ik zie de streep hier duidelijk.. Alleen...ik weet dat jij een streepjes plasser bent in het verleden dus ik ben vrij voorzichtig bij jou en zeker omdat de testjes flink veranderd zijn de laatste tijd. Morgen zou hij dan echt duidelijk moeten zijn...spannend!