Thnx voor het meekijken! Ik word altijd op CD25 ongesteld. Ik ging er maar gewoon klakkeloos vanuit dat m'n eisprong dan op CD11 was. Ik dacht dan ook altijd wat te voelen... Vandaag CD 12 en vooralsnog geen positieve ovutest. Misschien vandaag dan een knaller. Maar dat betekend toch dat ie binnen nu en 48uur spring? Blijkbaar is de periode tussen m'n ei en NOD dus korter. Ik blijf iig even doortesten Ik ben benieuwd!
Wat fijn dat je zo'n hoge positieve score hebt! Oke zal het afwachten! Ik moet nog bellen met de vk. Ik woon in het noorden (Friesland) waarschijnlijk moeten wij reizen voor een bloedonderzoek.. Wat fijn dat je zo weinig klachten hebt! Melissa, gimby en Pipo gefeliciteerd!
Dat is een supermooie uitslag! fijn! niet om te mierenneuken maar 1 op de 50.000 is de beste uitslag. Niet dat 1 op 5000 niet goed is want dat is een geweldige uitslag maar je leest op het forum zoveel dingen die niet kloppen lfs, Dorri
Op de foto krijg ik hem niet, maar zie hem wel. En wat raar is :heb zojuist weer n testje gedaan en hier is de foto... Snap er helemaal niks meer van
heel apart idd want deze lijkt mij wel positief. Ik denk dat het tijd is voor een cb digigatl dan heb je geen twijfels meer.