Ik heb al een berichtje geplaatst dat het toch niet door gaat. Ze hebben mijzelf al weer gebeld zovan dat het geen must is! Ben ik stiekem toch wel blij om..
Hier zie ik niks... maar die van dicht bij "lijkt" of er wat te zien valt. Maar helemaal zeker ben ik er niet van...
@jolina.. idd op die van de verte lijk ik wel wat te zien een licht dun streepje.. hoop dat ze duidelijker worden meid! op welke dag zit je nu?
Nou ik geef bv en heb geen idee want echt een cyclus is er niet😉 Ik test omdat we het niet altijd even veilig zijn geweest. Ik test over 2 dagen nogmaals dan zal ik verschil moeten zien. Thx voor het kijken!!
Ja ga er vanavond zeker nog eentje doen.. : D HMM Moet goed turen maar dan lijk ik wat verschil in kleur te zien..
Ik geloof dat je gelijk krijgt Dorri: het lijntje kan donkerder! Hopelijk wordt ie nog donkerder en heb ik niet vanavond mijn eisprong: ik zie mn ventje pas vrijdagavond weer en er is de afgelopen 3 dagen niet geklust... En anders nog een ronde geduld...
Ziet er goed uit guppymaaike, gaat de goede kant op! En bedankt allemaal hahaha. Ik weet niet zeker wanneer mijn nod is, want dit is de eerste ronde dat ik ook van de pil af ben. Ik ben al heel verbaasd dat mijn LH zich netjes uit zichzelf verhoogd! Ik ga gewoon uit dat vandaag mijn eisprong is (of morgen) en heb daar 14 dagen bijgeteld bij mijn banner. Dan zou ik rond 3 september moeten zitten met NOD en anders merk ik het vanzelf wel XD