Goedemorgen lieve dames, Ik ben er vroeg bij omdat ik zo aan het werk moet. Zoals ik jullie heb belooft probeer ik jullie op de hoogte te houden. Dus vanochtend weer getest. Vandaag is 1 dag voor mn nod. De eerste is van 19-8 de tweede is van 20-8 en de laatste is van nu net 21-8. Ik durf er absoluut er nog niet van uit te gaan. Maar ben erg blij dat het onder niet door gaat. Wat denken/vinden jullie?
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren, gaat best lekker! Vinden jullie dat mijn action test goed oploopt? Eerste is met 10 dpo, had toen ook een clearblue (zonder wekenindicator) die zwanger aangaaf. En nu de action test op 13 dpo. (En plaats ook een kruidvat testje van 11 dpo erbij)
Hoi meiden. Vriendinnetje heeft vanochtend getest maar blijft twijfelen.. Maar volgens mij zijn deze gewoon positief? Haar nod was dinsdag. Jullie mening?
Die zijn wel positief hoor. Ik had bij mijn dochter ook lichtere streepjes als ik nu heb en was echt zwanger. Ze kan even doortesten om te zien wat er gebeurd, maar vind ze er goed uit zien!
Laatste menstruatie begon 11 juli, maar was vaker overtijd en dan kwam het alsnog, maar toch maar even een eerste test gedaan.....
Hij is van Matcare, maar voor de zekerheid haal ik straks nog een digitale. Maar het kan geloof ik alleen met ochtendurine, dus moet ik wachten tot morgen
Nee hoor als jij zo'n knal test hebt kun je gewoon straks na een uurtje of 2 niks drinken en niet plassen best wel een digitale doen
@ appelsap gefeliciteerd! @ gold feliciteer je vriendin maar die is positief! @charise mooie oploop hoor gefeliciteerd! @rinskeeeh wauw gefeliciteerd! Je kunt zeker de digitale doen overdag jij ben al verder dan 4 weken zo te zien.
Nee idd als je heel nodig moet nu gaan en dan 2/3 uur niet drinken en nogmaals plassen. Maar eerlijk gezegd met zn knaller denk ik dat je nu al positief zal testen met een plasje
@appelsap gefeliciteerd! Duidelijke uitslag zo voor je nod @jolina Op die foto in de verte lijk ik na turen wel iets lichts te zien,spannend!
Even twee uurtjes andere dingen doen, daarna plasje + cb digital. Ik gok op een uitslag van minimaal 'zwanger 2-3 weken'...Laat je hem straks nog even zien?