Bedankt lieve mensen... De rest ook gefeliciteerd. Morgen is m'n nod en dan test ik met de clearblue. Die aangeeft of je zwanger bent en hoelang. Het is voor mij echt onwerkelijk. Ik geloof het gewoon nog echt niet. Ik hoop door de clearblue dat ik wat meer bevestiging krijg voor mijn gevoel. Succes dames....
Laatst plaatste ik hier een ovutest en jullie dachten net als ik dat m'n ei eraan kwam. Dat bleek niet zo te zijn. Deze test is wel positief toch? Teststreep is donkerder dan controlestreep, maar mijn teststreep kan nog donkerder weet ik. Springt ie nu binnen 24-48 uur vanaf deze?
Mooi duidelijke knaller hoor dubbeltje! Zwangere meiden gefeliciteerd!! Hopelijk mag ik hier volgende week ook een positieve test showen 😊
je foto is gedraaid,rechts is de controlestreep toch? dan ziet ie er wel vet positief uit en springt je ei binnen 24/48uur,veel klusplezier
Ja, ik had de test verkeerd om liggen haha. De rechter streep (de donkerste) is de teststreep en niet de controle streep .
Jolina, ik zie op de laatste test een heel vaag streepje, hoop dat hij meer zal oplopen! Rest van de dames ook gefeliciteerd!
Heb echt totaaaaaal geen idee wanneer mijn nod is... Ga zaterdag denk ik weer het kruidvat testje doen. Al is het moeilijk om deze vanmiddag niet te doen al
Wat een mooie duidelijke testen komen er vanochtend voorbij. Super om te zien! Gefeliciteerd voor diegene met een positieve test!