Hij droogt helaas niet beter op. Pff vind het echt een twijfel gevalletje hoor. Ik wil niet wachten tot zondag ! Heeft er iemand wel zulke testen gehad dat het wel gewoon goed zat? Heb 10 dpo ook getest en toen was hij witter dan wit.
He annelie... wat spannend zeg.. ik ben er helaas niet bekend mee... zit wel in hetzelfde schuitje. ... Tanx verder iedereen voor het meekijken! .ow is er misschien iemand die hem in het negatief kan zetten? En zoja hoe doe je dat? Liefs
Zou daar nog wat voorzichtig mee zijn maar op een nieuwe test zou je over 2 dagen (als je dat kan volhouden ) een duidelijkere streep moeten zien. Maar met mijn vorige ronde begon ik ook zo, pas na 20 minuten zag ik wat verschijnen maar was wel op 10 dpo toen. Succes! En ben ook wel erg benieuwd! Op die tweede foto kan ik hem best goed zien én hij is roze!
Heey annelie! Mijn testen begonnen ook zo en zie mijn bannen 😊 als ik jou was zou ik pas over 2 dagen weer testen dan zou de streep donkerder moeten zijn!
Pff ja spannend! Zondag maar afwachten dus. Hoop heel erg dat ik gewoon zwanger ben maar iets zegt me dat de test niet goed is.
Spannend zeg meiden,misschien een geruststelling maar ik teste ook de eerste dagen na nod zelfs nog lichte streepjes en met 4,5 `a 5 weken pas een knaller! Succes met wachten
Dat is idd fijn om te horen.. Ben echt zo benieuwd had mijn dokter al gebeld die zegt dat ik zwanger ben een streep is een streep dus... Hoop het zo een duidelijker test te krijgen
Wat vinden jullie hier van. De bovenste is van gisteren ochtend de middelste van gisteren middag en de onderste van vanochtend.
Op de twee linker testen zie ik een streepje op de rechter niet maar de foto is ook wat donker. Maar zie ze duidelijk! Gefeliciteerd! (je mag op paars in nod forum )