Ziet er donkerder uit hoor Doornstruikje! Misschien is je ei wat later geweest dat je daarom nog wat licht test maar hij loopt zeker wel op hoor. Gefeliciteerd
Zwangerschapstest Merk Gevoeligheid Wanneer testen Zwanger & Kids Midstream Uiterst Gevoelig 10 mIU/mL 6 dagen voor de NOD Tobénobé Digitaal Geschat: 10 20 mlU/mL 5 dagen voor de NOD Predictor Early 12,5 mlU/mL 4 dagen voor de NOD Zwanger & Kids Midstream Gevoelig 20 mlU/mL 4 dagen voor de NOD Clearblue Digitaal 25 mlU/mL 4 dagen voor de NOD Clearblue Digitaal (+ conceptie indicator) 25 mlU/mL 4 dagen voor de NOD Clearblue Plus 25 mlU/mL 4 dagen voor de NOD Testjezelf.nu Cassette 20 mIU/mL 4 dagen voor de NOD Kruidvat Early Geschat: 25 mIU/mL 4 dagen voor de NOD Sensitest 25 mIU/mL 4 dagen voor menstruatie Predictor 25 mIU/mL Dag van verwachte menstruatie Etos Geschat: 50 mIU/mL Dag van verwachte menstruatie * Kruidvat 2 voor 5 euro Geschat: 50 mIU/mL Dag overtijd Leidapharm Geschat: 50 mIU/mL Dag van verwachte menstruatie * Trekpleister 2 voor 5 euro Geschat: 50 mIU/mL Dag overtijd
Bovenste van donderdag en onderste vandaag... Je ziet ze wel oplopen maar niet zo snel. Maar nu ik dit bij iedereen zie stelt het me gerust
Appeltje dat lijstje klopt niet helemaal volgens mij hoor... De pipet testjes zijn gevoeliger dan de kruis testen van de kruidvat... Hier zit ik er sterk aan te denken om action te gaan gebruiken ipv die stomme kruidvat testen.
Er staat wel in de gebruiksaanwijzing over die pipetjes dat ze pas op de dag van verwachte menstruatie kunnen. En de Early vanaf 4 dagen voor.
Mijn test is mooi duidelijk en loopt goed op. Nu duimen dat het in 1x goed blijft gaan ipv voor mijn tweede.