Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 28

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemur

Lemur Lid

20 jul 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne198: heb je tegen dan een afspraak bij de gynaecoloog? Ben je ook al even aan het proberen? Ik duim voor je! Ik had de moed eigenlijk ook al opgegeven...

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    IK had al een ander topic geopend, maar zie dat hij hier wellicht beter thuis hoort...

Ik plaats deze even namens een vriendin van mij.
    Zij gebruikt nu voor het eerst ovulatietesten, daar haar cyclussen erg onregelmatig zijn. 27 september voor het laatst haar menstruatie gehad.

Nu vraagt zij zich af of zij haar eisprong al gehad heeft, zie foto.

ze is 8 oktober begonnen, maar die was gelijk erg donker en is ook 1 van donkerste, kan het zijn dat haar LH piek nog daarvoor is geweest?

Het zijn overigens testen van de kruidvat

Alvast dank voor het meekijken/denken

3. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    ik stuur je even een prive bericht:)

4. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    als ik dan tel zat ze de 8ste op haar twaalfde dag.. en met een cyclus van 27 dagen.. kan het zijn dat haar lh piek op de 13de dag was ja.. (tenminste dat was bij mij op de dertiende dag met een cyclus van 27 dagen).. dus dan is het eitje de 14 of 15de dag gesprongen..
    dus als ik dan verder tel en uit ga van een cyclus van 27 dagen dan zou ze over 6 dagen haar nod hebben.. als ik tenminste goed geteld heb uit mn hoofd..

dus al met al ja zou kunnen ja dat ze op 8 okt haar lh piek heeft gehad,. als je uit gaat van haar cyclus van 27 dagen
    tenminste deze keer 27 dagen.. hou t maar in de gaten over zes dagen heeft haar nod.. en dan is het 27 dagen cyclus.. over 7 dagen natuurlijk 28 en zo verder..

5. LoveLjh

LoveLjh Actief lid

6 aug 2011
    204
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je berichtje:) Bij mijn zoontje had ik ook weinig symptomen maar toen had ik wel grotere gevoelige borsten en kon ik niet meer tegen bepaalde geurtjes, dat heb ik nu niet, vandaar dat ik soms wat onzeker ben of het goed gaat.

6. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

ik snap je :).. maar iedere zwangerschap is anders meid:).. komt allemaal goed :)

7. Lemur

Lemur Lid

20 jul 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames,

vanmorgen nog een testje gedaan, ik denk dat ik nu wel gerust mag zijn... Ik zit nu op 14 DPO. Dinsdag naar de huisarts!
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal, dat heeft zeker geholpen in die dagen van onzekerheid!

Bijgevoegde bestanden:

8. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    veels te vroeg... dat weet ik;) heb mn eisprong wel iets eerder gehad als mn banner aangeeft. Ik denk vandaag 8dpo. Zien jullie iets of staat er een streepje op mijn netvlies:)

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik kan niks ontdekken loesz

10. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hij is ook heel moeilijk te zien, ook in het echt. op de foto zie ik hem zelf ook bijna niet.. De foto is na 5 min. gemaakt, hij is nu wel iets duidelijker te zien maar ik ben eigenlijk ook veels te vroeg:) Kon mezelf weer eens niet bedwingen;)

11. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Whaaaa is dit echt???!!

Bijgevoegde bestanden:

12. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63

Het lijkt er wel op eems!!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik zie twee positieve zwangerschapstesten
    Gefeliciteerd!

14. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    dankjewel!! In het echt is ie nog donkerder en echt roze:$

15. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd!😀

16. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Waauw sta helemaal te trillen...

Dit was met ochtendurine. zal het voldoende zijn om een cb met indicator te doen vanmiddag??

(wil vanavond mijn vriend verassen en hij is niet zo'n streepjeskijker..;)

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ziet iemand hier een streep op staan?

18. Lemur

Lemur Lid

20 jul 2014
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie bij eems én veronique streepjes! Leuk zeg!

19. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Loesz ik zie m!

Eems gefeliciteerd meid! Denk dat je al wel een digitale kunt doen, want deze testen zijn minder gevoelig dan de kv is mijn ervaring.

Veronique ik zie m!

20. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben :p
    Maaar: ik heb vorige week duidelijke testen geplaatst. Vrijdag kreeg ik bloedverlies die tot woensdag duurde. Testen liepen ook wat af maar geen witte test gehad. Afgelopen maandag (heb altijd cyclus van 28 dagen) was officieel mijn nod. Nu is het zo dat bloedverlies wel anders was dan normaal. Heb nog steeds symptomen wat ik normaal niet heb. Nu was ik woensdag gaan testen en tot mijn verbazing lopen de strepen ineens op! (heb nu 3 testen gedaan)Hoe is dit mogelijk? Deze test is de laatste van gisteravond heb snel foto gemaakt maar streep is veel duidelijker te zien in echt. Ik begrijp hier niets van? Als je nog geen 4 weken bent en gaat mis dan blijft hcg toch niet zo lang in lichaam of hcg loopt toch niet meer op dan??

Deel Deze Pagina