Hondagirl is die reactie op mijn test of iemand anders ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt
er staat een streep dat is te zien.. maar wat je het beste kunt doen is een kv 2 voor 5 euro.. deze predictor testen daar test een man nog positief mee.. wil je niet ontmoedigen echt helemaal niet.. want de streep staat er maar voor de zekerheid een kv 2 voor 5 doen meid.. succes
Ik heb 'n zwangerschapstest "dipstick" gedaan. Ik zie wel streepje van zonder gevoelige zwangerschapstest. Ik heb niet zo veel kwaaltje maar wel raar gevoel van mijn baarmoeder. Het lijkt wel groeien voor mijn baarmoeder en beetje heup breed. Alletwee is vandaag test gedaan sinds 1 uur geleden
Ok ja de kruidvat test denk ik dat het nog te vroeg voor is en ik heb vaker gehoord dat mannen hier posi mee testen maar heb ik uitgeprobeerd bij mijn man bleef hij toch echt wit hihi nou hopelijk vrijdag in het ziekenhuis dan ook een een positief resultaat
das juist met de test die je eerst deed die staan bekend om dat ze ook vals streepjes geven... oke als je zo lang kan wachten... maar de kv is wel gevoeliger... dus wie weet...
Vanmorgen de ovu testen van afgelopen dagen geplaatst, deze is van net.. wat denken jullie? Overgaan op 2x daags of nog even wachten?
@blijevrouw21 ziet er goed uit duurt niet lang meer. Je zou 2x per dag kunnen gaan testen naar mijn mening ... succes
@kittyke ik zou over 2 dagen een test van de kruidvat proberen en dan de cassette 2 voor 5 euro die zijn ook wel gevoelig ik zie wel wat namelijk maar ik denk dat je nu de early van predictor heb gebruikt klopt dat ??? Die geven vaak valse streepjes ik zou gewoon echt de kruidvat doen succes
@blijevrouw21 Ik zou vanaf nu 2x per dag gaan testen, je lh-piek komt eraan! @dogs84 Ik zie wel een tuurstreepje maar heb zelf helaas slechte ervaringen met deze testen. Ik had zelf dezelfde streepjes maar werd toch gewoon ongesteld op nod. Hopelijk betekent het voor jou wel iets positiefs!
Denk ongeveer 11 dpo... Durf niet blij te zijn... Heb gister en vandaag klein beetje bruinverlies gehad... En nu steeds kleine steekjes....
Ik hoop het zo, alleen al om het geen mijn ei eens gevonden te hebben, met mijn pcos van voor de zwangerschap had ik niet gedacht nu ineens mijn ei te vinden
hij komt nog lang niet... pas als beide strepen donker zijn... dan 24 tot 48 uur voor het eitje springt...