Bo, 8dpo zegt echt helemaal niks. Ook niet als ie de dag ervoor duidelijker was. Gewoon even een dag of 3 (minstens) wachten en dan weer opnieuw! Ik duim! Sanne, spannend zeg. Inderdaad zeggen die klachtjes weinig helaas Hopelijk snel een mooie test!
Tralala.. dankje ! Ik hoop het. Had net de afspraak met mezelf gemaakt om zaterdag te testen. Haha. Beter zondag ?? 😋
zeker spannend t wachten duurt ook zo lang en zeker als je thuis zit.. dus heb mijn moeder maar gebeld en gevraagd of ik boodschappen kon doen.. vond ze overigens heel raar want normaal heb ik daar een hekel aan haha.. k moet straks toch na de action dus koop daar de testen en probeer het gewoon.. en morgen vroeg ook.. zijn ze negatief dan weet ik genoeg.. .. en jij? voel je je goed?..
Bo, ik zou in jouw geval denk ik wachten tot zondag ja... Maar kan me heel goed voorstellen als je je zaterdag niet in kan houden haha. Sanne, ik zou zeker gewoon een actiontestje halen en een poging wagen! Zou wel tot morgenochtend wachten (als dat je lukt ) zodat je geconcentreerde urine hebt. Zou zonde zijn als ie negatief is omdat je middagurine gebruikt
Goedemiddag, Ik ben nieuw op dit forum vanochtend 1e test gedaan nu verschijnt er naar mijn gevoel wel een erg licht streepje. Wat zeggen jullie?
Ik ken deze testen niet dus weet niks over te betrouwbaarheid, maar vind hem erg duidelijk! Gefeliciteerd Joannie!
Dankjewel voor jullie reacties. Ik ga het gewoon over een paar dagen nogmaals proberen. Dit is een test van Sensitest.
Sorry hoor.... Ff spammen Maar heb een tikkeltje last van test stress Zit echt nog wel een paar dagen voor NOD maar ik hoop zooooo dat dit kleintje een keer blijft zitten.... 1. 03-12 om 15.30 2. 04-12 om 07.00 3. 04-12 om 13.00 Ik weet het.... Ik sla compleet door....
Wat denken jullie? Die van gisteren avond lijkt iets donkerder op de foto dan hij in werkelijkheid is. Door dat ik onregelmatig werk kan ik niet altijd op dezelfde tijd testen...
Ja Femfatalex dat was mijn gedachte ook, doe een seen zwangerschapstestje... ik heb een keer hetzelfde gehad en toen bleek ikm zwanger
meiske80 en Jezzebel88: nou het rare is dus dat ik zwanger en kids gemailt heb met de vraag waarom ze zo donker blijven, hun antwoord: "wij zien nog geen enkele positieve test hier tussen, dus wij raden je aan om nog even verder te testen tot je je LH piek gevonden hebt".. en ik zou pas echt deze ronde zwanger zijn geraakt dan, aangezien dit onze eerste ronde is.. zouden ze daar al op kunnen reageren dan...?
kan allemaal. ik zou een zwangerschapstestje doen als je zekerheid wilt al vind ik zelf die van 24 positief.
Ik zie een streepje......?^^ http://www.zwangerschapspagina.nl/members/90720-albums15779-picture97604.html