Ja dat kan! Ik heb een rij van 7 bijna positieve testen gehad en daarnaast allemaal positieve zwangerschapstesten... dus ik zou gewoon voor de zekerheid een testje vd action proberen Mnndyy ik zie ook een streepje maar hij is wel al heel erg droog.. stond hij er na tien minuten al..?
Nee, ik had de test 1 min laten liggen en toen moest ik met spoed weg. was rond 16:00 uur, ik kom thuis rond 12e en zag een lichte maar rechte streep. Hoe kan zoiets indrogen? Ik doe morgenochtend een digitale test.
@femfatalex ik zou toch gewoon voor de zekerheid een goedkoop testje doen van de action hihi of heb je al getest ??
Een aantal dagen geleden getest met avondurine, maarja dat was natuurlijk nog veeelste vroeg om te testen als ik van deze ronde zwanger zou zijn.. Ik ga er dit weekend nog maar eens eentje doen dan!
hey, zien jullie ook heel licht het tuurstreepje? normaal gezien mag ik pas over 2 dagen testen maar had geen geduld meer alvast bedankt om mee te turen
Hoi Jezzebel88, ja ben weer terug. We hebben na kunnen denken en alles op een rijtje kunnen zetten en willen toch heel graag. Dus zit nu in de stopweek van de pil en ga erna afwachten dat ik mijn natuurlijke menstruatie krijg en dan pas beginnen met oefenen
helaas..net roze bij het afvegen.. dus t zal binnen n uur wel doorbreken.. zucht.. had nog zo gehoopt dat we dan dinsdag niet zouden hoeven.. heb dr best n traantje om gelaten.. baal echt.. op na dinsdag.. zucht andere dames die moeten wachten.. succes!
Vanmorgen taestje van de action gedaan. ...ik zie een tweede streepje (tuur). Zien jullie ook iets? Donderdag was hij nog omo wit....
Gisteren had ik opeens heel veel rekbaar slijm (vooral in de avond) dus heb ik vandaag tóch nog maar eens een ovulatietestje gedaan.. gisteren niet getest, de dagen daarvoor een aantal dagen alleen maar duidelijk negatief.
Wat denken jullie? Indroger? Is van de Etos 2v5 Lijntje verscheen binnen de tijd. En is in het echt roze