Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 28

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik zeg klussen, klussen en nog eens klussen! :D

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
  3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ja binnen de tijd een streepje en gespoeld met druppels water.
    En is ook rozig van kleur Doornstruikje :)

4. Zograagnog1

Dank je wel voor het bericht uit 2011, ik weet niet of de apotheekster achterloopt, weet wel dat ik een raar testje hebt.
    Maar wacht gewoon af en wie weet krijg ik wel mijn onttrekkingsbloeding vannacht of morgenochtend of wanneer dan ook. Voor nu is het er niet en heb ik een bijzonder testje dat een licht roze lijntje vertoond.
    Raar is het toch Madelie en is geen indroger lijkt mij of denk jij van wel?

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    plaste jij niet vaker zulke streepjes?

6. Zograagnog1

Niet vaker. Wel een periode lang, toen de huisarts opperde dat ik een vroege miskraam had gehad.

7. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    HELPPPPP ZIEN JULLIE WAT IK ZIE????

Eergister weer een positieve ovulatietest (zoals bijna elke keer) gisteren een KNAL ovu test en met dezelfde (middag) urine een zwangerschapstest gedaan, ik dacht een heeeel licht streepje te zien (binnen de tijd) maar ik dacht "ach nee, ik maak mijzelf gek, het zal wel een voorgedrukte zijn".

Vandaag ging ik weer een ovulatietest doen om te kijken of gister dan eindelijk een écht teken van mijn ei kwam. Nu kwam ik de zwangerschapstest weer tegen in mijn "testlaatje" op de badkamer.. Dit is het resultaat..

Er is overigens iets tegen aangekomen blijkbaar wat er zit een krasje op, daarnaast zit het streepje (met pijltjes aangegeven ivm het krasje)

Wat denken jullie? En hebben action testen een voorgedrukt streepje? Of een indroogstreep?

8. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik zie een witte streep met 2 grijze strepen. ik kan er weinig van maken...

9. Zograagnog1

Hoi Femme, ik lijk wel iets te zien kan mijn vinger er niet op leggen. Maar die van de action zijn toch minder gevoelig dan die van kruidvat? Waarom probeer je die niet?

10. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Hoeveel tijd na het doen van de test heb je de foto gemaakt?

11. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja ga ik morgen meteen halen!! Ik heb nogal een ruzie gehad met mijn ovulatietesten haha, die werden positief, daarna 2 a 3 negatieve en toen weer positief. Ik dacht dus dat mijn ei nog wel moest komen en dit kreeg ik ook als reactie op mijn mail naar zwanger en kids. Sinds 3 dagen knallen mijn ovu testen de pan uit, maar omdat ik las dat ovu testen ook positief kunnen blijven vanwege een zwangerschap dacht ik "ach waag eens een testje"..

12. Zograagnog1

Spannend Femmefatalex morgen halen.
    Die ovulatie testen, ze kunnen positief blijven heb ik ook gelezen, net wat je zegt als je zwanger bent!
    Laat je het hier nog even weten of foto het liefst erbij?
    Zo leuk!

13. Zograagnog1

Oja Femme, ik bedoel dan die 2 voor 5 euro he? Succes morgen.

14. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja die ga ik halen!! Ik zal een foto erbij plaatsen. Joh wat spannend dit!!!

15. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
  16. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zie op de linkerfoto duidelijk iets, spannend!

17. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Netjes hoor voor 4dgn ervoor! Ben benieuwd of hij gaat oplopen :) goodluck

18. BlijeIk

BlijeIk Fanatiek lid

7 sep 2014
    1.177
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel naar het goede deel van de test kijken hé? 😉
    Want ik zie meer naar links (linker foto) ook duidelijk een roze lijn, maar dat is nog het stuk wat gedept wordt in de urine!

Heb 14-10 een MK gehad. Nu erg onzeker.
    Heb erge last van lage rugpijn, of dit een goed teken is?
    Is het geen indrooglijntje?

19. Zograagnog1

Ik denk toch aan indroogstreepjes want ze lijken wel zo roze maar op de foto's zie ik dit?
    Werd me ook nog gevraagd wanneer ik foto's had gemaakt, dat weet ik niet precies meer maar wel een stuk later in de avond en had 's middag die 2 testen gedaan. Wat denken jullie?
    P.s. omdat er veel geel inzat heb ik nu nog even druppels water erbij gedaan en is ie weer roze... begrijp het niet meer zo goed. Kunnen jullie even jullie mening spuien? Alvast bedankt.
    (heb de fototoestel niet hier meer heeft ml meegenomen naar zijn werk)

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Dit is je test van gisteren. Na gerommel met water zou ik niet meer op de test vertrouwen. Je had beter vanmorgen even een nieuw testje kunnen doen.

Deel Deze Pagina