@veronique heb je ook een onbewerkte foto? En al je testen misschien? Van na het bloedverlies dan. @eems ik zie m
Ik ben op mijn werk. Kan vanavond pas foto's maken van de andere testen. Heb maar snel snel van deze gemaakt. Zo in daglicht zie je het heel goed. Ik weet niet of je hier wat op ziet?
Oke Ja ik zie wel iets....maar ik twijfel of het wel een juist streepje is? Ook wat je zelf verteld over een witte test en nu weer oplopende testen, dat is eigenlijk niet mogelijk. Ik vindt het een dun streepje en helaas geeft kruidvat vaak dit soort streepjes tegenwoordig... Ik ben benieuwd naar je andere testen
Dat is het hem juist ik heb helemaal geen witte testen gehad. Daar was ik op aan het wachtten maar er blijven roze strepen komen en weer duidelijker. Ik moet zeggen vind streepje op foto idd dunner uit zien wat werkelijk niet zo is. Zal straks thuis in daglicht betere foto maken. Ga vanavond nog eens testen kijken wat er gebeurd. Ik weet dat kv valste strepen kan geven alleen dan had ik echt al witte testen moeten hebben en dat is niet het geval vandaar de verwarring ook omdat ze nu weer oplopen.
Oké dan begreep ik m verkeerd. Maar je testen waren duidelijk minder aan het worden en toen opeens weer aan het oplopen? Als deze test wat je nu laat zien het meest duidelijk is weer dan vindt ik het wel lichte streepjes die weer opgelopen zijn... Maar goed .... Het zal vanzelf duidelijk worden als je door blijft testen nu. Ik zou toch wel eens een dagje ertussen laten want dan zul je verschil moeten zien.
Ja dat is dus wat ik bedoel. Heb woensdag en gisteren alleen getest. Aangezien ik dacht dat het mis was gegaan maar symptomen blijf behouden toch opnieuw getest. Ze zijn idd licht maar lopen weer op. Dat is het vreemde je zou toch verwachtten dat ze wit moeten zijn of in ieder geval aflopen. Maar goed ik wacht af of volgende test weer een streep heeft anders bel ik toch de huisarts. Was benieuwd of iemand dit al eens heeft meegemaakt.
hmmm weet niet of het kan he wat d8 je van een tweeling?? en dan bloedverlies en omdat de symptomen blijven aanhouden en de tests weer oplopen en dat het er misschien uiteindelijk maar eentje wordt
Ja maar lennyt dan was de test blijven oplopen denk ik.... Ik zie graag straks je rijtje veronique. Ik heb zelf wel ervaring met stijgend hcg... Maar dat is vrij uitzonderlijk en het ging anders dan bij jou.
Veronique, ik denk dat je de verklaring moet zoeken in schommelende concebtratie hcg in je urine. Als deze test de laatste is van 3 testen die weer oplopen kan er nooit veel verschil in zitten want deze is ook heeel erg licht. Helaas kan het weken duren voor het uit je lichaam is. Ook bij een vroege mk. Ik heb vroege miskramen gehad waarbij de testen eerst verder opliepen en daarna pas afliepen. Maar ook waarbij ze voor de bloeding al afliepen en heel snel wit waren. Als er nog sprake was van een zwangerschap dan hadden de testen echt op blijven lopen. Dit lijkt mij nog rest hcg van de mk.
Ik heb er ook aan gedacht wat Lennyt zegt. Ik heb nog nooit zo duidelijk (ook niet bij mijn 2 zoontjes) voor nod getest. Bij mijn zoontjes teste ik licht positief op nod. Bij oudste zelfs wat later. Ik dacht ook dat misschien 1 mis is gegaan en daarom hcg weer zakt en de andere nu stijgt maar ja alles is mogelijk. Zijn maar gedachtes of het zo is dat weet ik niet. Had persoonlijk verwacht dat ik al een witte test had en niet dat ze allemaal roze streepjes geven en weer oplopen Maar goed benieuwd wat de volgende test doet.
Dit is niet de laagste maar de hoogste test. Woensdag had ik een hele lichte donderdagochtend iets donkerder en gisteravond nog donkerder vandaar dat het zo vreemd is. Het zou moeten aflopen.
Deze moet nog veel donkerder he? Heb op advies ovu testen van zwanger en kids gekocht maar totaal geen ervaring mee met deze. De vorige 123thuistesten waren knudde bij mij.
Ik kan me een test herinneren van jou en zo duidelijk was die toch ook niet meen ik he? Ik zou proberen niet jezelf gek te maken want ik ben het met Sparky eens.... Ik vindt deze test zo licht en als jij deze vindt oplopen dan denk ik....dat is rest of zelfs een valse test. Ik zie ze wel vaker voorbij komen van de kruidvat... Je weet zelf ook wel dat je niet perse zo snel een witte test hoeft te hebben... Al met al, je verhaal....bloedverlies...aflopende testen ... Oké nu misschien iets duidelijker weer. Ik denk zelf dat het eerder een vals streepje is. Roze vindt ik je streepje ook niet eige lijk Ik bedoel het niet rot hoor...en ik lijk door te drammen...ik bedoel het goed Maar zoals ik al zei, ik zie straks graag je rijtje ... Want als jij zegt dat ze oplopen dan moeten wij dat ook zien Testen zou ik liever morgenvroeg doen
Dat weet ik dus niet, ik ben net enkele dagen van mijn menstruatie af en moest gaan testen wat ik nu doe op advies ... dus dat. Moest mijn ei eerst maar eens gaan zoeken en moest gaan temperaturen wat ik nu dan vanaf die dag doe.
Die van vorige week was behoorlijk duidelijk. tov van de rest. Ik merk het wel hoe het verloopt als er maar duidelijkheid komt