Ik zie wat je bedoelt. Alleen vertrouw ik deze testen niet meer ik had altijd streepjes, ook als ik niet zwanger was. Hoop voor jou dat dit streepje wèl iets betekent!
Hoi Madelie, gerommel? Oei, ik spoelde hem zoals hier "gebruikelijk" is de test direct al met water. Dan is of zijn ze niet geldig! Ik zal dalijk zonder gebruik van water een test doen. Dus het is het water wat het streepje veroorzaakt?
Oh het berichtje had ik nog niet weggestuurd. Maar Madelie en Paula heb gelijk een testje nieuwe gedaan die van kruidvat 2v5 en is omowit na 5 minuten en ook binnen de 5 minuten. Heb geen camera zoals ik net al zei ivm ml die hem voor zijn werk nodig had. Is toch niet zo erg want testje is omowit. Niets aan de hand dus. Bedankt allemaal voor de reacties. Ik ga op mijn stoppil menstruatie wachten.
Meid,je begint weer van voren af aan.Mag je even aan je belofte herinneren?Je kunt nu niet zwanger zijn,hou op met testen,wacht je menstruatie af,ga daarna ovulatietesten doen(want je wilt toch testen)Kom met beide benen op de aarde,en trek er minimaal een jaar voor uit! Nu gaat de rest over mijn harde woorden vallen,maar dat hoeven jullie niet te doen.Wij 'kennen' elkaar al langer dan vandaag,en ze kan dit van mij hebben,omdat ze weet dat ik het goed bedoel!
Hey Pipo, moeten we niet hebben van voren af aan he? Ben me bewust, jawel. Maar had niet met water moeten knoeien was ik er snel uitgeweest. Dus ik laat de zwangerschapstesten voor nu met rust wacht af op onttrekkingsbloeding en ga aan de slag met ovu's. Begrepen chef, en een jaar, ja misschien wel na al die pilgebruik. Ben weer op mijn beiden voeten beland, dank je Pipo.
Fijn om te zien dat het ook zo kan op dit forum Blije ik, ik zie m maar ik vertrouw geen 1 vroege test... Je kan 4 dgn voor NOD wel al een kruidvatje wagen... Spannend!!!
Zien jullie iets op deze test? Ik zie zelf licht een streepje. Dit was er al gelijk, maar heb wel m'n twijfels er bij....
denk dat het nu wel duidelijke is toch niet zwanger... ik test altijd één keer en is die wit weet ik al genoeg...
@bloem. Ik zie niks @blijeIk. Ik vind het een duidelijk streepje, ziet er in mijn ogen niet uit als indroger. Ik hoop het voor je!
Wow Amelia, dat is echt een heel duidelijke test! Gefeliciteerd!! Wanneer heb je getest? Aan de streep te zien denk ik dat je wel al aan je NOD zit?
Heb toch nog 2 nieuwe testen gedaan waaronder ook een Kruidvat. Beide testen zijn nog nat en ik zie 2 streepjes, jullie ook?