Die blauwe is idd een knaller, de test is donkerder dan de controle en was al me het inlopen van de urine veel eerder en duidelijker zichtbaar. Ondanks dat het ochtendurine is en ik de hele nacht pijn in mn zij gehad. Daarbij heb ik de laatste 3 maanden ovutesten gedaan om te kijken wnr precies mn ei is en dat is op dag 18/19 in mn cyclus van de 31 dagen. En dat was dus dinsdag/woensdag... Deze test was van woe morgen.
Hahaha, je hebt gelijk, dat is inderdaad een knaller! Maar nog steeds ongeldige test omdat je niet met ochtendurine mag testen....
Maris. Ik zit met n dilemma. Ik ben 1 dag overtijd. Test zal ik zo erbij zetten. Maar nu twijfel ik ook aan mn ovu testen. Foto 1 is 25 nov. Foto 2 is 1 dec. Ik ga er vanuit dat foto 1 mn knaller was. Zw&k knalde toen ook. Die waren 1 dec. op..
Vreemd. Foto upload doet t niet meer.... nouja ! Er staat dat ik geen ruimte meer heb v bijlage. Errug vreemd.ik heb fotos net geplaatst op nod 8 tm 14 dec.
Zijn je testen van 1x per dag? Zo ja, dan blijven ze lang positief ja... Heb je al eerder ovulatietesten gebruikt, om te kunnen vergelijken? Misschien komt er nog een mega knaller aan? Nog even doortesten zou ik zeggen en anders misschien zw test? Ovulatietesten slaan ook uit op hcg...
Als mijn test negatief is omdat het met ochtendurine is gedaan, hoe verklaar je dan het grote verschil tussen de testen? Heel geconcentreerd was mn ochtend urine niet want ik was om half 2 snavhts nog naar wc geweest en om 7 uur getest
Ja precies ... haha. Ik weet t ook niet. Wat denk je vd ovu testen ? Welke moet ik aanhouden als zijnde positief. Toch de bovenste ?
W3D, mooie duidelijke test hoor!! Dat ziet er goed uit! Bij mij vanmorgen gewoon wit. Waren dezelfde tests, maar uit een ander filiaal van KV. Ik denk dat ik maar liefst vier(!) indrogers heb gehad... Idioot toch? Mijn vertrouwen in de KV 2x5 is nu ook weg. Helaas, het was een mooi cadeau en een wonder geweest..
zal je eerlijk zeggen dat ik met die ovutesten geen ervaring heb maar die bovenste lijkt mij t duidelijkste misschien iemand anders hier??
Floor wat balen zeg !! Ik vertrouw kv ook niet hoor.... test vaak streepjes daarom zonder boontje in mn buik. Maris.. tnx voor mee kijken meid
ik vindt ze beide nooit positief geweest meid... heeft 1 van je testen er zo uitgezien dan waren ze positief... deze zijn van action...
Mijne worden nooit donkerder v action. Zie hier mn zw&k. Die is tegelijk gedaan. Voor bevestiging doe ik die altijd. Edit. Nog nooit nee ! Hihi. Bij mij worden ze nooit zo. Foto 2 is van vorige mnd die werd bevestigd door cb smiley
Heb je wel regelmatig plezier gehad met je hubby deze maand Bo? en is je cyclus regelmatig genoeg? Hondagirl zegt t al,toch niet positief genoeg... Ik heb geen ervaringen met die testen dus durf t niet te zeggen Graag gedaan,daarvoor zitten we hier
DIe heb ik ook gebruikt vorig jaar en die van mij werden ook nooit knallers,zal mijn rijtje is opzoeken van vorig jaar