Bekijk bijlage 433101 Dit is mijn rijtje van vorig jaar 2e ronde,ook geen duidelijke knallers,maar mijn dochter ligt hier nu echt in de box te spelen
Ik gebruik ze al ruim 6 maand dus weet zeker dat ze werken... en voor alle ovulatie testen geld dat ze donkerder of gelijk aan de test streep moeten zijn..
Maris.. lees mn eerdere bericht nog ff een x. Heb edit gedaan hihi. Ik doe liever zw&k. Die is duidelijker. Mijn cyclus is al 6 mnd 30 dgn. Sit x zei ovu test ei 2 dgn eerder. Ook geklust. Morgen zou cyclus dag 30 zijn
gek is dat toch dat het zo verschild per test... hoop voor je dat je toch knaller en veel geklust hebt haha
jazeker das mooie positieve test nog donkerder dan de test streep dus hoop dat je goed geklust hebt hihi
Spannend idd... maar je ei springt binnen 48 uur na je posi ovulatie test,dus misschien morgen nog eens een testje wagen? Duim voor je! IK ga me oudste uit school halen,laters!
@bo, ik vind de action ovu's beiden niet positief. Heeft die zwangerschapstest van een paar dagen terug niet op een ei gereageerd? Ik weet dat een ei later kan komen door stress...
Dames, Wat vinden jullie. Tegen beter weten in vandaag 9dpo en getest! bovenste is binnen 5 min en onderste na 8-10 min. Hij is roze.
@ lovejay zou goed positief kunnen zijn hoor morgen ochtend nog een keer testen! wat vinden jullie is nummer 1 ook positief? hij is donkerder dan de controlle lijn....
k vind de eerste niet positief, ze lopen op 3-12 allemaal op en de knaller is die van 3-12 in de avond.
Adriana. Kijk ff pagina terug. De dipstick ovu is wel positief. Die was tegelijk met action. Deze word by my nooit zo donker.
Iemand die wat ziet? Mijn foon heeft niet de beste camera. Ik zie wel wat maar zal wel tuureluurs zijn. Vandaag 13 dpo