Ik krijg het streepje ook haast niet op de foto inderdaad. Het is afwachten wat de test zondag doet... Nu heel veel geduld hebben (niet mijn sterkste kant haha)
Dames, wat vinden jullie van mijn testjes? Respectievelijk 11,12 en 13 dagen na punctie (IVF) en dat staat volgens mij gelijk aan DPO. Maandag is pas testdag voor de kliniek maar kon me niet inhouden Vind die van vandaag niet echt donkerder dan gisteren maar dat kan natuurlijk wel kloppen als HCG om de dag verdubbeld.
Boannan, ik vind die van vandaag wel echt duidelijker dan gisteren hoor. Gefeliciteerd!! Madelein en Novaa ik zie op jullie testen niks. Sorry.
Ik zie wel duidelijk een tweede streep Madelein. Ben benieuwd hoe deze oploopt! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Dank voor je reactie. Grappig dat jij hem ook duidelijk ziet, en sommigen niet. Ik zie hem zelf ook duidelijk. Maar ik heb vaker dit soort streepjes gehad dus afwachten maar. Heb door mijn rare buikpijn deze maand ook totaal geen idee wanneer mijn eisprong geweest is...
Ik zie m ook Madelein! Maar ik zie veel streepjes die andere niet zien (misschien door het grote scherm van mn laptop?) Boannan wow die lopen heel mooi op hoor! Gefeliciteerd!
Tja spannend vind ik het niet echt.. Het zal toch wel weer niks zijn. Heb behalve het lichte bloedverlies en roze verlies van 2 dagen terug ook helemaal geen symptomen. Irritant is dat ik geen idee heb wanneer m'n nod is. Normaal voel ik m'n eisprong altijd goed, maar deze maand niet. Mijn lijf is duidelijk van slag door de hormonen van de vorige IUI en de VMK eind vorige maand.
Kan iemand mij helpen. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Vanmorgen een test gedaan en een hele licht plusje. Ik wil mezelf niet blij maken met niks. Maar het voelt totaal niet of ik ongi moet worden. Ook heb ik buiten de hoofdpijn nergens last van. Wat denken jullie. Heb de test uit elkaar gehaald en zag toen duidelijk ren verticale streep.
Ik zie ook een plusje hoor! Doe voor de zekerheid nog even een ander testje, ik vind dit altijd zulke rotdingen.. maar positief is deze wel hoor!
Ik heb nog een zelfde test van de kv liggen en nog een digitale van cb welke raad je eerder aan dan? Ik kan haast niet wachten tot ik het echt zeker weet. Kan het nog niet helemaal geloven.
Als je zeker weten overtijd bent, kan je wel een CB doen denk ik.. Wel even met ochtendurine doen voor de zekerheid.. Is dit zo'n early test van de KV?
Ja klopt dit is een early evengoed wel gewacht tot ik 2 dagen overtijd was. Kon geen andere vinden van eigen merk van kv.
Ik heb niet echt ervaring met deze testen. Maar is hij dan niet een beetje licht voor 2 dagen overtijd... is je ei niet later geweest, dat je dus nog niet 2 dagen overtijd bent? CB testen hebben iets meer HCG nodig, het zou zo zonde zijn als je deze dure test net iets te vroeg doet...
Ja ik twijfel heel erg. Mijn normale cyclus is 27 dagen. Dit is al een half jaar hetzelfde ik kan de klok erop gelijk zetten... Misschien moet ik mezelf ook niet zo gek maken en gewoon afwachten. Wil het zo graag weten gaan maandag op vakantie