Triena, ik denk idd die van 11/12. Dan springt je ei pas na 24-48 dus rond cd 14, zou dat kloppen met je cycli? Bij mij was hij ook zo deze ronde, ik test ook maar 1 keer per dag. (maar wel al een hele tijd, dus inmiddels weet ik het wel) Hoe laat test je normaal? Nurrie, een voorzichtige gefeliciteerd!!
Ja dat zou wel kloppen dus gaan we daar maar vanuit.. De voorgaande testen heb ik allemaal rond 9 uur savonds gedaan. Vandaag nu net een keer gedaan om te kijken wat hij deed. Maar wordt steeds lichter, Ga dus maar uit van die 11/12 of moet ik nog doorgaan met testen?
Je kan nog doorgaan met testen maar volgens mij wordt dat afgeraden na een eisprong. Je lh schommelt altijd een beetje dus je testen kunnen weer iets oplopen wat weer verwarrend kan zijn... Tenzij je niet zeker bent van je eisprong stoppen met testen. Succes op het wachtbankje!
Ik heb vorige maand dezelfde testen gebruikt ook voor het eerst en op een rij was er echt eentje het aller duidelijkste. Was idd meer de kleur van de teststreep, niet nog donkerder, maar daarna liep het inderdaad af. En het klopte, na 12 dagen volgde mijn menstruatie. Dus ik zou ook de 11e aanhouden
Dat is fijn om om te horen.. Je ziet veel negatieve reacties op de action test. (hoop dat het niet nodig is natuurlijk) voor andere testen aangezien deze zeker niet knallen.. Wat leuk dat jullie 1 nov bent gestopt met de pil wij 2 nov.. Misschien hebben we deze maand geluk al ga ik er niet van uit dan duurt het alleen maar langer
Hoi Ik heb vandaag getest omdat ik heel humeurig ben en een klein beetje misselijk. Ik heb verder geen idee hoe mijn cyclus is. Naar mijn idee ben ik iets overtijd. Zie ik daar nou iets?
Ik merk het haha. Als ik nu naar de foto kijk, en dichter naar mijn laptopscherm ga lijk ik wel iets te zien. Maar ik kan het nu niet met zekerheid zeggen omdat de foto klein is
Ik zie ook iets naar mijn idee. Op de grotere foto. Wat spannend. We zijn niet bezig met zwanger worden. Wel heb ik er twee weken geleden over gedroomd. Ik was nogal van slag op dat moment. Nu ik vandaag die test heb, voel ik me eigenlijk vrij relaxed.