Wat denken jullie? Als ik uitga van mijn normale cyclus zou ik nu 8 dagen over tijd zijn, maar voor mijn gevoel heb ik vorige week pas mijn ei gehad! Tot nu toe waren de testen negatief en vanmorgen ineens een hele lichte streep... Toen een tweede test erbij gedaan en ook daar was een lichte streep te zien! Haast niet op de foto te zetten. Mag ik juichen?
Nu zie ik wel een streep maar voor 8dg overtijd nog wel wat te licht denk? Maar als je denk dat je ei vorige week is geweest dan word t spannend de komende dagen morgenochtend ff een testje met ochtendurine doen,succes!
Op de dipstick zie ik duidelijk een streepje. Ik zou nog niet te hard juichen. Hopelijk gaat hij oplopen de komende dagen!
Denise ik zag ze meteen maar zijn ze niet wat licht voor 8dagen overtijd. Ik denk dat je ei later is geweest of weet je wanneer hij was aan de hand van ovulatietesten
Wauw mooi! Proficiat Wat grappig dat je een ovulatietest hebt gedaan. Even een vraag, ik lees je handtekening. Heb je iets speciaals gedaan/gelaten om je lf langer te maken?
Herinneren jullie mijn test van vorige week nog...? Dat heeeele lichte streepje? Dat was 4 dagen geleden. Net nog een test gedaan. We zijn perplex... Dit lijkt wel licht positief..?!
dat weet ik wel zeker madelijn, mooie licht positieve streep gefeliciteerd! papillons ook gefeliciteerd!
Dank je wel!! Zit helemaal te staken hier... Duurt trouwens steeds langer bij die kV voor ze opkomen. Hele test bleef lang roze waardoor de streep moeilijk zichtbaar was. Hij wordt nu steeds duidelijker. Ooooo wat eng weer...
Ik heb deze ronde voor het eerst een nieuwe 'coctail' uitgeprobeerd. -dag 1 tot eisprong: teunisbloemolie -dag 1 tot nu: tarwekiemolie -2x daags 1 capsule etos zwanger worden -1x daags vitamine D 800IE En om de dag seks in de vruchtbare periode. Ovulatietest had ik gedaan omdat ik had gelezen dat deze knalpositief zou worden bij aanwezigheid van HCG hormoon. Ik kon het niet geloven dat mijn Ebaytest positief was!
De 3de en 4de test (boven naar beneden)zijn van vandaag. De 3de was in de ochtend na gemeenschap te hebben gehad en de 4de is van een kwartier geleden. Is mijn ei al geweest...