Hoi heleen op aanraden van jou net 2 druppeltjes water erin gedaan. Ik dacht nu zal de streep wel verdwijnen maar hij werd nog duidelijker....ik weet niet of jullie het op de foto kunnen zien maar in het daglicht zie ik een licht roze 2de streep....wel erg licht voor 13 dpo...fingers crossed
ik zie wel iets als ik mn beeldscherm wat verder open duw.. maar de foto is een beetje wazig.. t lijkt wel of dat er een vlek zit in plaats van een streepje.. t is wel roze.. hoop dat t aan de foto ligt en dat het gewoon een streepje is die mooi op gaat lopen!
@iris ik zie m wel...... Vanmiddag niet te veel drinken en weer doen. Toen wassie bij mij al duidelijker! Je hcg dubbelt de eerste dag elke 12 uur dus het kan! Leuke site met deze info is The BetaBase
Hi, 9/10 dpo en een tuur, tuur streep op een action test...geen tijd om naar kv te rijden vandaag...hopelijk loopt het lijntje op... Heb nog wel 2 actiontesten...dat wachten is zo erg...
t ziet er veel belovend uit hoor.. ik zie dat je in de mmm zit/zat.. mag ik je daarover een pm sturen?
wauw geweldig!... over n paar dagen zal hij zeker gaan knallen! gefeliciteerd zeg! dat is alvast een mooi kerstkadootje!!
nog meer dames mooie testen?.. zit pas 3 dpo en ben t wachten nu al beu hahah.. en ik moet nog tot de 30ste wachten haha.. zo hatelijk dat wachten..
Dankje Sanne! Het wachten tot NOD is inderdaad killing! Ik hoop voor jou dat je knallend 2014 uit kunt!