Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 28

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lydia1986, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cmb89

cmb89 Lid

3 mei 2014
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dankjewel!
    Durf nog absoluut niet blij te zijn, vind het zo spannend.
    Deze test is van afgelopen donderdag, wil maandag weer testen.
    Hopelijk knalt die dan!

2. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

je ziet m duidelijk!

denk dat tie maandag duidelijker is!

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zie hem ook, gefeliciteerd

4. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat fijn zo'n topic hihi!
    Mijn situatie; Op 20 nov was de eerste dag van mijn onttrekkingsbloeding na stoppen met de pil op 16 nov. Veel geklust, vreemde symptomen gehad zoals veel hoofdpijn, overgeven, netelroos uitslag (nog nooit eerder gehad) en rugpijn. Uiteraard kunnen dit allemaal ontpil verschijnselen zijn en daar ga ik ook van uit.

Zondag ochtend 14 dec met afvegen licht bruine strepen op het wc papier. De rest van de dag niks, maandag morgen zelfde verhaal, rest van de dag weer amper iets. Op dinsdag ochtend een Action test gedaan, geen 2de streepje te bekennen dus ik dacht begin van mijn menstruatie, nu is het wachten tot het door zet en ik echt tampons moet gaan gebruiken....

Inmiddels is het zaterdag en ik wacht nog steeds... Heb nog geen helderrood bloed gezien, en het is echt bijna alleen maar met afvegen dat ik (oud) bloed verlies. Ook totaal geen klachten die bij menstruatie horen dus vind het allemaal maar raar.. Dus een nieuwe test zojuist gedaan. Ochtend is beter maar was toch gewoon even nieuwsgierig, de test lag toch al boven te wachten!

Als ik goed kijk lijkt het of ik de aanzet van het tweede streepje links onder ook zie.. Of wil ik deze te graag zien en ''beeld ik het me in'' ;):p Graag jullie mening.. Liefs X

5. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    Voor alle zwangeren gefeliciteerd!!
    Ben bezig met mijn ovulatietesten. Wat denken jullie?? Vr positief? Ik had vrijdag middag wel buikpijn en steekjes... De test kon ik wel pas 's avonds doen ivm werk...
    Alvast bedankt weer😃

6. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Geven kruidvat 2v5 een indroogstreep? Ik ga overmorgen opnieuw testen, maar vroeg het mij af..

7. Mar18

Mar18 Bekend lid

30 jun 2014
    538
    207
    43
    @NLjh... Ik lijk wat te zien maar is wat onduidelijk. Hoop het wel voor je! Spannend! Anders over twee dagen weer een testje?

@ Femmefatalex... De kruidvat 2 voor 5 kunnen wel een indroogstreep geven... Kan dan na de afleestijd komen. Als het binnen de afleestijd is, is hij positief:). Maar hoeft niet altijd hoor;)

8. NLJH

NLJH Bekend lid

11 nov 2014
    686
    43
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Dankjtwel voor je reactie! Ik zal maandag of dinsdag morgen inderdaad even opnieuw testen!
    Heb totaal geen idee waar ergens ik zit in m'n cyclus dus moeilijk uit te rekenen of ik wellicht te vroeg getest heb. Vind alleen mijn zes dagen lichtelijk bloedverlies bruin van kleur zo vreemd. Ongesteld is ongesteld maar dit is verre van hihi. Nog even geduld en over twee dagen nog eens testen:p

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    NLJH ik zie helemaal niets. trouwens deze testen geven snel indrogers heb ik gemerkt. erg verwarrend. geen BAM roze streep is negatief.

@marisje: streep is nog niet even donker als de controle streep. nog even doortesten

10. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    om eerlijk te zijn zie ik niks.. en deze testen geven vaker een streepje en dan ben je niet zwanger.. hoop voor jou dat t anders is..
    t kan ook nog allemaal zijn van t stoppen met de pil.. dat je cyclus langer word en zo.. je cyclus moet op gang komen omdat dit de natuurlijke cyclus is zonder pil gebruik.. de eerste keer kan het heel lang duren voor dat je menstrueert.. pas naar een paar maanden kun je zeggen dat je weer een cyclus hebt.. gewoon even bij houden naar hoeveel dagen je echt menstrueert.. doe dat een paar maanden dan krijg je daar iig een beetje overzicht in..

11. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Op jullie advies zojuist (ja, ik werd wakker omdat ik moest plassen) nog een test gedaan. 13 dagen na Pregnyl en 2 dagen voor NOD.
    Hij was echt knalpositief! Veel donkerder als eergisteren!
    Heb net mijn wakker wakkergezoend met de boodschap: Ik ben zwanger!! :D
    Nu hopen op een plakker (of twee) dit keer!

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gefeliciteerd! Fototje? ;)

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gefeliciteerd Sannee. Inderdaad fotootje!

14. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Wauw sanne, van harte! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap met 1 (of 2) prachtigr plakbeebies!

Ik ben ook erg benieuwd naar je foto:)

15. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Bij deze dus DE foto! :D
    In het echt lijkt hij nog iets donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,6 KB
      Weergaven:
      18
  16. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog een pcos'er met een fijne oplopende test 😁
    Ook hier niet van de Pregnyl 😉

Sanne, gefeliciteerd!
    Andere zwangeren ook!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,1 KB
      Weergaven:
      2
  17. sannee006

sannee006 Actief lid

15 jun 2014
    317
    10
    18
    Vrouw
    Victoire gefeliciteerd! Hoeveel dagen na de Pregnyl is dit?

18. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd dames!

19. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    victoire en sanne GEFELICITEERD! Wat een fijne testen :)))

20. meeratje

meeratje Lid

9 nov 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik zal zo mn testen erop zetten maar ik heb en vraagje

Ik ben nu 3 dagen overtijd mijn eisprong was denk ik zelf 5-12 wat dan nu als het goed is op 15dpo is
    Maar mijn kv testen geven wel een lijntje maar lopen sinds 17-12 totaal niet op. En de action daar heb ik zo een tuurstreep waar ik helemaal schil van wordt..

Heeft iemand ervaring of.moet ik mee wel beetje zorgen maken?

Deel Deze Pagina