Uhm, de pregnyl was gisteravond exact twee weken geleden. De IUI was op maandag 8 december (en mijn eisprong ook, die heb ik diezelfde maandagmiddag overduidelijk gevoeld 😖 auwww)
Hoi dames, Nou kon het toch niet laten er vandaag nog een Kruidvat testje tegenaan te gooien en denk dat ik nu wel een beetje blij mag zijn. Nou maar hopen dat de derde keer scheepsrecht is en deze blijft plakken.
Hoi meiden, Ik zit even in de stress. 3 maanden geleden is ons 3e kindje geboren. Nu zit ik nog steeds op mijn ongi te wachten en voel me om eerlijk te zijn ook niet helemaal fit. Nu heb ik een aantal dagen geleden een test gedaan en ruim na de 5 min dacht ik iets te zien, maar moest echt heel erg turen. Dus ging nergens vanuit. Nu heb ik de afgelopen dagen ook zitten testen maar steeds binnen 5 minuten niets te zien maar later dus wel. Nu heb ik de testen naast elkaar gelegd en ze lijken toch donkerder te worden. Vandaag ook 1 gedaan maar ook hierbij zag ik niets binnen de 5 min maar nu is hij toch wel heel duidelijk. Weet even niet wat ik moet. Weet natuurljk ook niet wanneer ik kan testen aangezien het al een jaar geleden is dat ik voor het laatst ongesteld ben geworden. Ik ben sinds 3 dagen gewoon maar weer aan de pil om zo mijn ongi op te wekken maar twijfel nu toch echt wel. Iemand ervaring?
Ik zou die pil even wegleggen...beter eerst zeker zijn, nietwaar? Kan het op deze foto niet zo goed zien, maar bel anders morgen je vk even...misschien kunnen zij even bloedprikken? Dan weet je het zeker...
Ik zie eerlijk gezegd geen tweede streep. Maar misschien is hij op de foto niet goed zichtbaar. Maar wat ik eerlijk gezegd niet goed begrijp is dat je de pil gaat slikken als je denkt mogelijk zwanger te zijn.
ja dat heb ik gedaan omdat ik er vanuit ga dat ik niet zwanger ben gezien ik 3 maanden geleden bevallen ben en nog voordat ik de pil ben gaan slikken negatief heb getest.. Ik ga morgen idd even mijn huisarts bellen wat te doen. Ik zal wel niet zwanger zijn, maar voel me toch wel beetje ongemakkelijk
Zag je partner ook een streepje binnen de afleestijd? Want dan zou ik zeker geen pil meer nemen en inderdaad contact opnemen met de huisarts.
Nee de streep zag ik pas na de afleestijd ging er ook vanuit dat hij negatief was. Hij bleef wel erg lang rozig. Het was ook al laat in de middag en bijna donker waardoor ik hem mis niet heb gezien. Ik heb er nog 1 die zal ik morgenochtend even doen en ga ik daarna naar de huisarts.
Op deze zie ik toch wel een streepje ala ik inzoom Ik weet niet hoelang je na een bevallig nog hcg hebt maar een bloedtest met een dag ertussen zou duidelijkheid moeten geven... En indd.... Leg de pil nog ff weg
Zie ook niks sorry.. Maar volgens je banner kun je ook pas over 5 dagen testen... Zou nog n dag of 2 wachten en dan opnieuw proberen Succes!