Die action test van mij is trouwens precies hetzelfde als die van jou. Daarom heb ik vandaag kruidvat gehaald. Ik heb nog nooit een vals streepje gehad. Als er niks was dan bleef het gewoon wit.
Hoi allemaal, Als t goed is, heb ik een foto toegevoegd van een test (Sensitest) die ik afgelopen week heb gedaan. Om een lang verhaal kort te houden: eind augustus gestopt met de pil, 1 onttrekkingsbloeding gehad, 1 keer menstruatie (allebei nog precies op tijd), alleen, was de menstruatie heel anders: 7 dagen lang, en alleen een druppel bloed op 4 dagen en een druppel oud bloed op de andere 4 dagen. Inmiddels 31 dagen 'overtijd', of gewoon menstruatie overgeslagen? Dus test gedaan (ook bij de Ha, geen overgang en geen zwangerschap) Weet niet wat ik nu wel/niet moet zien in deze (Sensi)test van vorige week? Groetjes, Blissxx
Hallo allemaal Iedereen met een positieve test! Super gefeliciteerd ! Zouden jullie ook ook even naar mijn test willen kijken ! Vandaag is mijn nod en ik weet dat ik geduldig moet zijn maar ik kon niet wachten met testen ! Bij m'n zoontje zag ik pas toen ik een week overtijd was een duidelijke streep . Dus zien jullie de streep ook of wil ik m zo graag zien
Iedereen met een positieve test: van harte gefeliciteerd! En Priscil: ik zie bij jou iig een veel duidelijker streepje dan op die van mij Ik neem aan (pril?) positief? Gefeliciteerd!
@blissxs ik zie heel vaag iets maar vind het te onduidelijk ik zou deze test als negatief beschouwen en even op de ochtend urine testen met een kv 2v5
Dankjewel voor t kijken Jezzebel88, Deze had ik met ochtendurine gedaan, maar omdat t zo'n licht streepje is, weet ik niet wat ik ervan moet/mag denken..maar voor de zekerheid negatief. Ik heb er nog 2 liggen, denk dat ik maandag ofzo weer test.. Was ie dan maar 'Omo-wit' gebleven haha
O ik vind het zo spannend !!! Ik durf nog niet blij te zijn maar ik ben blij dat jullie ook iets zien Ik heb nog zo'n digitale test van clear blue liggen ... Hebben jullie daar ervaring mee? En wanneer zal ik die test gebruiken ? Morgenochtend of toch nog ff wachten ?