Kan ik me helemaal voorstellen mamavanpoppetje! En ik zie idd een duidelijke streep! En ik heb ergens gelezen, dat een streep een streep is, en dat die er alleen komt als er hcg in de urine zit..toch? Ik hoop voor je dat hij/zij blijft 'plakken'
@Priscil: ik heb gelezen -weet niet of dat ook zo is- dat je met CB t beste kunt wachten totdat je zeker bent dat je zwanger bent.Ik geloof omdat die een hoge(re)? hcg waarde nodig heeft zeg maar. @Mamavanpoppetje:ja ik snap de onzekerheid wel hoor! Zou ik ook hebben Ikzelf zit in een iets andere situatie (denk ik, als ik jullie zo lees); ik heb al 2 jongens van bijna 17 en 20 Mijn vriend heeft een zoon van 17 en een dochter van bijna 20. Voor ons zou het echt een kadootje zijn (sorry, weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen) want we waren/zijn niet echt 'bezig' voor een 5e. Maar het zou zeker welkom zijn
@priscil een cb digitaal met weken indicator kan al vanaf 4 dagen voor nod deze zijn goed gevoelig alleen zou mijn advies zijn om deze pas 2 dagen voor nod te doen op de ochtend urine De gewone cb digitaal met woorden ... die aangeven zwanger of niet zwanger ... Deze zijn wat minder gevoelig en te gebruiken vanaf 1 dag voor nod ... mijn advies zou zijn om uiterlijk 1 dag voor nod te testen ook op de ochtend urine..... Hoop dat je hiermee het antwoord op je vraag heb
Heyhey, Al drie keer licht posi getest dit is een van ze van de kruidvat. . Ik zit nu op mijn nod dag 1 pas dus ik kan nog ongi worden.. wat denken jullie zwanger of toch niet?