Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken shally. Ik had ook twee dagen achter elkaar een vaag streepje. En nu toch echt zwanger!
Gefeliciteerd dames, Hier lopen mijn testen niet verder op.. Van vandaag lijkt zelf iets minder te zijn. Maar we gaan gewoon vrolijk verder met testen
Hallo dames Als eerste voor de zwangere gefeliciteerd en niet zwangere veel succes toegewenst. Ik ben aan de pil maar eerste week 2 pillen vergeten nu moet ik nog 1 pil slikken maar ok heb lichte bruin/roze afscheiding anders dan anders nu ben ik niet overtijd maar wel test gedaan lukt me niet om een foto te uploaden grrr Groetjes
Dus je bent nu in je laatste week en moet nu je laatste pil nemen? Heb je de vergeten pillen wel ingenomen? En wat zie je zelf dan op de test??
Hoi kinderwens bedankt voor je reactie! Ik ben dus in de eerste week van me strip 2 pillen vergeten dinsdag en woensdag. Heb ze later gewoon ingenomen maar toen ik er achter kwam was al 2 dagen overgeslagen. Morgen moet ik dus nog 1 pil innemen en dan is me strip af alleen sinds 1 week erge buikpijn em roze bruine verlies eetlust en voel me opgezwollen ik zie een heel vaag streepje me nichtje zag hem ook. Alleen uploaden lukt helaas niet.
Duidelijk! Ja de eerste week van de pilstrip is cruciaal, zeker als je de eerste 2 bent vergeten. In de bijsluiter van de pil staat meer info... Ik ga er ook vanuit dat je onveilig sex hebt gehad. Dus er kan een kans zijn dat je zwanger bent. Jammer dat het niet lukt om de foto te uploaden Je kan altijd naar je huisarts gaan en dit bespreken. Anders even wachten en bijv. volgende week nog een test doen. Ik weet natuurlijk niet of je een kinderwens hebt...
Dat lukt ook niet helaas Nou ik had geen kinderwens maar ongewenst zal het niet zijn. Ik heb 2 kinderen. Idd onveilig ivm de pil.
Hoe kan je dat verwijderen eigenlijk?? Elke keer met uploade zie je de rode streep langer worden... sjan in ieder geval succes met testen.
Hier alles geprobeerd maar wilt niet lukken! Pff balen. Dankje wel.kinderwens jij ook succes ik zend je veel geluk toe