Heeft een clearblue plus een indroogstreepje? Mijn man wilde dat ik nog eens testte maar die was dus ook negatief en ruim de zooi net op en kijk. Hij is wel erg dun. Zie nu dat hij totaal niet zichtbaar is op de foto, maar een dunne pennestreep. Laat maar.
Even een vraagje tussendoor, hoe betrouwbaar is de kruidvat early? Kwam er net achter dat ik die in de kast heb en niet die 2v5 die veel van jullie gebruiken. Verschillen ze veel?
Dames wat denken jullie? Ik weet niet of jullie het zien op de foto maar met blote oog is ie veel duidelijker. Ik liet het aan mijn man zien en die ziet nooooooooit een streep, maar dit x ziet hij het wel en zegt volgens mij ben je zwanger....
Deze is in daglicht en met het blote oog veel duidelijker. Ik ga morgen maar nog een keer testen. Gisteren was mijn nod maar nog niks te bekennen. Hoop dat die ook weg blijft en de test nog donkerder wordt haha.
goedemorgen allemaal, zouden jullie even naar mijn testje van vandaag willen kijken ik denk toch echt een 2de streepje te zien of maak ik mezelf gewoon gek de test is van zwanger & kids weet ook niet of hij super betrouwbaar is.... alvast bedankt.. groetjes fruitvliegje