ik zou zeggen ga klussen Flower. Je streep lijkt gelijk aan de test streep @ Sunshine welkom. Heb je een foto? Bij een indroger hoopt de urine zich op waardoor een streep ontstaat. Je leest de laatste tijd wel vaker dat kv2 indrogers heeft
Hoi dames! Zouden jullie even willen kijken naar mijn testje! Ben zo onzeker! Ben bang dat de test me voor de gek houdt hihi
Dat weet ik niet precies dacht eigenlijk al op nod maar kan ook net ervoor zijn! Heb al 3 weken lang vruchtbaarslijm en heb ene paar x gedacht mijn ei t hebben gevoeld! Spannend!!
Ik zie een 2e streepje maja,denk dat ie voor nod alleen nog iets te licht is,denk dat je er nog voor zit,spannend!
Hoi dames Ik kwam dit forum tegen en zou graag jullie oordeel willen😊 Ik heb zojuist een zwangerschaps test gedaan als het goed is staat de foto in de bijlage. Ik weet zelf niet goed wat ik ervan moet denken
Hoi! Wie kan me helpen met deze rare test.. vandaag 1 dag overtijd... als ik hem in het licht heb zie ik een horizontale streep in de roze vlek ipv verticaal. Nog nooit zn vreemde uitslag gehad haha. Negatief denk ik dan maar?
Zoals het er naar uitziet positief, maar vind zelf deze testen niet fijn... je kan altijd nog een andere doen voor de zekerheid. Alvast een kleine gefeliciteerd!
Ja wel he? Wel balen was de laatste die ik on huis had haha. Kan morgen pas nieuwe halen alleen test ik liever in de ochtend.