ja klopt moet zeggen dat we best wel schrokken en een beetje van slag waren dat het zo snel gelukt is maar oh zo gelukkig nu, kan niet wachten tot we een echo hebben om te kijken hoe het gaat meet dit beebje. kom morgen weer testjes loeren, spannend hoor! groetjes
Wat denken jullie? Is het echt zo? Gisteren een kv test gedaan en hier geplaatst en vandaag zag ik dat ik deze zwanger en kids testjes nog liggen dus heb er straks nog een gedaan hihi met dit resultaat
Beau93 gefeliciteerd! Maja89. Er staat zeker een streep. Maar ik vertrouw persoonlijk deze testen niet. Ik heb er zelf al meerdere malen zo'n streepje op gehad terwijl ik niet zwanger was. hopelijk voor jou wordt hij de komende dagen donkerder.
Nou zal je wat vertellen.. vertrouwde ze ook niet en heb er net een gedaan met kraanwater en zelfs die gaf een lichte streep echt te raar! Wel minder donker als de mijne maar goed dan nog. Zag net ook dat ze ook voorgedrukte lijntjes hebben! Mijn vertrouwen is dus ook weg
Nou ja zeg! Dat zou toch niet mogen kunnen?! Maar ik heb je topic gelezen en vind de kv wel veelbelovend moet ik zeggen. Hier trouwens net een zwanger en kids gedaan die wel wit blijft, maar daar ben ik ook niet blij mee
hier had ik zulke strepen idd ook met kraanwater... al hoop ik na je vorige test dat deze streep wel gewoon positief is. gewoon kruidvat aanhouden zou ik zeggen