Ik zal er straks eentje proberen maken. Nu moet ik terug aan het werk. Kan ik er eigenlijk, zonder de test te beïnvloeden een drupje water laten doorlopen als hij is opgedroogd? De testen slagen enorm geel uit
Dolgelukkig en blij nu hopen dat het een plakkerd is na 2 * en een jaar in de mmm In het echt zijn ze duidelijker
Hey dames...Ook ik heb vanochtend een testje gedaan ( ook veel te vroeg op 8DPO) maar nu zie ik toch echt een streepje..Ben ik nou gek of zien jullie wat ik zien? Het streepje is trouwens wel net zo breed als de controle lijn.. Hoor graag jullie meningen... groetjes Stefanie912
Vanmorgen een nieuwe test gedaan. Ik meen een heeeeeeeel licht streepje te zien,maar kan ook aan mij liggen hihi. Tuurders gezocht. Zondag nog maar eens proberen
Stefanie912, ik zie hem helaas niet, maar de foto is ook best donker. probeer anders een kruidvat test, die zijn wat gevoeliger andreake: ik zie hem op de 2e test!
meiden ik lijk wel iets vaags te zien.Wat nog een tip is om je foto in negatief te zetten dan zie je een vage streep soms iets duidelijker